Parley | Lid Klantenservice Federatie
Tracebuzz klantenservice verbeteren

Parley

Messaging | Social media | Chat | Software

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...

Omdat wij geloven in het blij maken van klanten. Bij de KSF vind je medestanders met deze zelfde passie. En uiteraard is het altijd leuk om onderdeel te zijn van een community waar men elkaar inspireert.

Over ons

Parley is opgericht in 2009. Het doel van software was in die tijd het traceren van buzz. Tot dat in 2013 webcare écht prioriteit kreeg binnen organisaties in Nederland. Organisaties wilden steeds vaker de dialoog aangaan met klanten die hun ervaring deelden op social media kanalen als Twitter, Instagram, Facebook en Whatsapp. Zo maakte Parley het mogelijk voor organisaties om met hun webcare teams op een efficiënte manier de transitie te maken van het reactief verlenen van klantenservice naar proactief community building. Excellente klantenservice wordt steeds vaker als voornaamste differentiatie gezien.

Bedrijfsvideo


Producten/ diensten

  • klantcontactoplossing voor social media
  • Messaging

Contact Parley

Website Parley

Creating Customer Happiness

Parley