Schrijf je in voor het KSF Klantcontact Trendpanel
Inzicht in trends en ontwikkelingen in de sector
Als volgende stap in de ontwikkeling van de KSF Trendmonitor lanceert KSF vandaag het KSF Klantcontact Trendpanel. Een omvangrijk en breed samengesteld panel van professionals die werkzaam zijn in of voor de klantcontactsector. Iedereen kan zich inschrijven: van directeur tot uitvoerend medewerker.
Panelleden beantwoorden een paar keer per jaar een korte vragenlijst over trends en actualiteiten. Zij geven daarbij ook telkens input voor drie nieuwe vaste KSF-indices: de KSF Werktevredenheidsindex (voor een beeld van de mate waarin klantcontactprofessionals tevreden zijn in hun werk), de KSF Sentimentsindex (de mate waarin met vertrouwen naar de toekomst en het vak wordt gekeken) en de KSF Mobiliteitsindex (hoe klantcontactprofessionals naar hun loopbaanontwikkeling kijken).
>>Direct inschrijven<<

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.