Eerste Kamer stemt in met opt-in voor telemarketing
Gisteren heeft de Eerste Kamer ingestemd met een wijziging van de Telecomwet, in 2018 geïnitieerd door staatssecretaris Mona Keijzer en vorige week goedgekeurd door de Tweede Kamer. Opt-in wordt verplicht voor telemarketing en anoniem bellen mag niet meer.
Waarschijnlijk treedt de nieuwe wet per 1 juli a.s. in werking. Nog 5 maanden om je erop voor te bereiden, dus.
Lees meer over onder andere de klantrelatie, de uitzondering voor goede doelen en de geldigheid van reeds verzamelde klantgegevens.
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.