- Wij gaan respectvol om met klantgegevens die ons door de klant zijn toevertrouwd en controleren onze processen hier regelmatig op
- Wij zorgen ervoor dat techniek klantvriendelijk en medewerkervriendelijk wordt ingezet voor hun gemak
Brussel wil strengere regels AI en chatbots
Gisteren maakte RTL Nieuws in een bericht bekend dat Brussel strengere regels wil voor AI en gezichtsherkenning. Nieuwe regels moeten misbruik van systemen met kunstmatige intelligentie tegengaan. Ook voor chatbots moet regelgeving komen. Zo moet duidelijk zijn dat er niet een mens, maar slimme software of een robot aan het woord is, vermeldt het bericht. Deze nieuwe regelgeving kan consequenties hebben voor klantcontact. Met onze leden doen we 7 servicebeloften aan o.a. klanten en medewerkers en daarvan zijn er twee die dit onderwerp raken:
Over de schrijver
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Anderen bekeken ook
Reactie plaatsen