Bijzondere vijfde editie van de Klantcontact Quiz
Bijzondere vijfde editie van de Klantcontact Quiz
18 februari 2025 
0 min. leestijd

Bijzondere vijfde editie van de Klantcontact Quiz

De vijfde editie van de Klantcontact Quiz krijgt een bijzondere twist. De uitreiking van de Awards aan de winnende teams vindt plaats tijdens het slotdeel van het KSF Jaarcongres, in november dit jaar. “Zo leggen we een verbinding tussen agents, teamleiders en hun managers,” aldus Tinky Bart, ceo van TKC en voorzitter van het bestuur van de Stichting Klantcontact Quiz.

De Klantcontact Quiz bestaat sinds 2020 en is een jaarlijks terugkerend initiatief van HR- en CX-dienstverlener Inspire. Het is een gratis online kennisspel, waarbij naast het wedstrijdelement ook het trainen van kennis een rol speelt. De Klantcontact Quiz is voor iedereen die in klantcontact werkt: agents en teamleiders, inhouse en facilitair. Er zijn drie awards te winnen: de slimste medewerker, de slimste klantcontact-organisatie en de slimste klantcontactmanager.

“Het KSF Jaarcongres is het moment waarop mensen uit het vakgebied bij elkaar komen,” aldus Roel Masselink namens de KSF. “Door het jaarcongres van de Klantenservice Federatie en de Klantcontact Quiz voor een klein deel te laten overlappen, ligt er een mooie kans om een verbinding te leggen tussen alle geledingen van de klantcontactorganisatie. “Die verbinding is belangrijk. Collega’s en het team zijn de belangrijkste positieve driver voor werkbetrokkenheid, blijkt uit ons onderzoek van vorig jaar,” zegt Masselink.

Lees het volledige artikel op Ziptone

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen