Vragenuurtjes Code Verantwoord Marktgedrag

Vragenuurtjes Code Verantwoordelijk Marktgedrag

19 nov & 22 nov | Online

Doelgroep

  • Personen werkzaam bij facilitaire contactcenters en geïnteresseerden.

code-verantwoordelijk-marktgedrag-publicatie

Vragenuurtje

Wil jij meer weten over de Code Verantwoordelijk Marktgedrag voor de klantcontactsector en wat die mogelijk voor jouw organisatie gaat betekenen? Laat je dan tijdens het online vragenuur alvast informeren over de concept-code die KSF begin november publiceert. Uiteraard is er ook alle ruimte om jouw vragen te stellen.

Op de Algemene Ledenvergadering van 28 november 2024 wordt de conceptversie besproken om vervolgens in de loop van 2025 door de ALV te worden vastgesteld. Na vaststelling van de code zullen KSF-leden de code in hun organisatie moeten toepassen. 

Deze Code voor Verantwoordelijk Marktgedrag vindt zijn achtergrond in de handreiking die KSF in 2022 deed aan alle partijen die toen betrokken waren bij de CAO Facilitaire Contactcenters. Daarbij benadrukte KSF de gezamenlijke verantwoordelijkheid binnen de gehele klantcontactketen voor een duurzame, verantwoorde ontwikkeling van arbeidsvoorwaarden voor medewerkers in de facilitaire contactcenters.

Het vragenuur is alleen toegankelijk voor personen die werkzaam zijn bij een organisatie die KSF-lid is.

Meld je aan voor één van de twee data!

1 | 19 nov 2024

2 | 22 nov 2024

1 | 10.00-11.00

2 | 14.30-15.30

klantcontact-event-locatie-1

Online