Privacy en ethiek bij de inzet van AI in klantcontact.

Privacy en ethiek bij de inzet van AI in klantcontact

10 juni 2025 | 14.00 - 15.20 | Almere

  • Doelgroep: directie & management, iedereen die te maken heeft met de inzet van AI in klantcontact. 

Verdiepingssessie

Kom je naar deze interactief & inspirerend verdiepingssessie rond privacy en ethiek bij de inzet van AI in klantcontact?

Tijdens deze bijeenkomst gaat Sven Stevenson, directeur Coördinatie Algoritmes bij de Autoriteit Persoonsgegevens onder meer in op de resultaten van de enquête die KSF en de Autoriteit Persoonsgegevens houden over (toekomstig) gebruik van emotieherkenningssystemen binnen de klantcontactsector.

Daarnaast krijg je een showcase gepresenteerd waarbij Konrad Banachewicz, principal Data Scientist bij IKEA AI Lab, een inkijk geeft in de ethische bril waarmee IKEA naar de inzet van AI kijken. Deze laatste bijdrage is, in overleg met het publiek, in het Engels of Nederlands.

Programma

13.45 - 14.00 | Inloop

14.00 - 14.10 | Welkom

14.10 - 14.45 | Sven Stevenson, Autoriteit Persoonsgegevens

14.45 - 15.20 | Konrad Banachewicz, IKEA

10 juni 2025

14.00 - 15.20

klantcontact-event-locatie-1

Almere

Unique/ RGF Staffing 

P.J. Oudweg 61

1314 CK Almere

Gratis

€65,- voor niet-leden