Privacy en ethiek bij de inzet van AI in klantcontact.

Privacy en ethiek bij de inzet van AI in klantcontact

10 juni 2025 | 14.00 - 15.20 | Almere

  • Doelgroep: directie & management, iedereen die te maken heeft met de inzet van AI in klantcontact. 

Voorprogramma ALV

Voorafgaand aan de ALV organiseren we een interactief, inspirerend inhoudelijk voorprogramma rond privacy en ethiek bij de inzet van AI in klantcontact. 

Tijdens dit voorprogramma gaat Sven Stevenson, directeur Coördinatie Algoritmes bij de Autoriteit Persoonsgegevens onder meer in op de resultaten van de enquête die KSF en de Autoriteit Persoonsgegevens houden over (toekomstig) gebruik van emotieherkenningssystemen binnen de klantcontactsector.

Daarnaast krijg je een showcase gepresenteerd waarbij een organisatie je een inkijk geeft over de ethische bril waarmee deze organisatie kijkt naar de inzet van AI. Deze laatste bijdrage is, in overleg met het publiek, in het Engels of Nederlands. 

Programma

13.45 - 14.00 | Inloop

14.00 - 14.10 | Welkom

14.10 - 14.45 | Sven Stevenson, Autoriteit Persoonsgegevens

14.45 - 15.20 | Showcase

10 juni 2025

14.00 - 15.20

klantcontact-event-locatie-1

Almere

Unique/ RGF Staffing 

P.J. Oudweg 61

1314 CK Almere

Gratis

€65,- voor niet-leden