Verdiepingssessies "Toekomst van het klantcontactvak"

Verdiepingssessie "Toekomst van het klantcontactvak"

31 oktober 2025 | Hybride

  • Doelgroep: hr-professionals in klantcontact, leidinggevenden, klantcontactmanagers en directie.

Ontwikkeling visie 

In het kader van de ontwikkeling van een visie op de toekomst van het klantcontactvak organiseert KSF een verdiepingssessie waarin we met elkaar in gesprek gaan over kansen, verwachtingen en zorgen ten aanzien van het klantcontactvak van de toekomst. De sessie vormt een belangrijk input- en toetsmoment voor de KSF-visie.

Belangrijke vragen zijn onder andere:

  •  hoe verandert het klantcontactvak
  •  hoe verandert het klantcontactvolume
  •  wat betekent dit voor de skills en compententies van klantcontactprofessionals
  •  wat betekent dit voor de positionering van klantcontact binnen organisaties
  •  wat betekent dit voor onze verantwoordelijkheid als sector en werkgever voor de mensen die nu in het klantcontactvak werkzaam zijn
  •  wat betekent dit voor de toekomstige arbeidsmarktpositie van de sector

Elke verdiepingssessie heeft een ander focusthema. Je kunt je inschrijven voor alle 3 de sessies, maar kunt er ook voor kiezen om maar één van de sessies bij te wonen.

Onderwerpen

“Verdwijnen van werk”

“Veranderen van werk”

“Verplaatsen van werk”

31 okt 2025

14.00-16.30

klantcontact-event-locatie-1

Hybride

Unique

P.J. Oudweg 61

1314 CK Almere

Gratis