Verdiepingssessies "Toekomst van het klantcontactvak"

Verdiepingssessies "Toekomst van het klantcontactvak"

10, 16 & 31 oktober 2025

  • Doelgroep: hr-professionals in klantcontact, leidinggevenden, klantcontactmanagers en directie.

Ontwikkeling visie 

In het kader van de ontwikkeling van een visie op de toekomst van het klantcontactvak organiseert KSF een cyclus van 3 verdiepingssessies waarin we met elkaar in gesprek gaan over kansen, verwachtingen en zorgen ten aanzien van het klantcontactvak van de toekomst. De sessies vormen een belangrijk input- en toetsmoment voor de KSF-visie.

Belangrijke vragen zijn onder andere:

  •  hoe verandert het klantcontactvak
  •  hoe verandert het klantcontactvolume
  •  wat betekent dit voor de skills en compententies van klantcontactprofessionals
  •  wat betekent dit voor de positionering van klantcontact binnen organisaties
  •  wat betekent dit voor onze verantwoordelijkheid als sector en werkgever voor de mensen die nu in het klantcontactvak werkzaam zijn
  •  wat betekent dit voor de toekomstige arbeidsmarktpositie van de sector

Elke verdiepingssessie heeft een ander focusthema. Je kunt je inschrijven voor alle 3 de sessies, maar kunt er ook voor kiezen om maar één van de sessies bij te wonen.

Programma

10 okt 2025 | “Verdwijnen van werk”

16 okt 2025 | “Veranderen van werk”

31 okt 2025 | “Verplaatsen van werk”

10 okt 2025 | 9.30-12.00

16 okt 2025 | 9.30-12.0031 okt 2025 | 14.00-16.30

klantcontact-event-locatie-1

N.t.b.

Gratis