Verbetertraject samen naar excellent klantcontact

Verbetertraject 'Samen naar Excellent Klantcontact'

Introductiebijeenkomst | 13 september | 14.00-16.00 | Doorn

Doelgroep: inhouse en facilitaire contactcenters

iso 18295 certification

Introductiebijeenkomst

Kom meer te weten over de ISO 18295, het begeleidingstraject en maak je kennis met de andere deelnemers/ geïnteresseerden. Tijdens de introductiebijeenkomst ga je direct al actief aan de slag met de zelfevaluatie! 

Tijdens het verbetertraject zoomen we in op de volgende onderdelen van je KCC:

  • Klantgerelateerde operationele processen
  • Klantgericht leiderschap
  • Human Recources
  • Infrastructuur van de dienstverlening
  • Relatie met de klant
  • Relatie met de opdrachtgever


Na de introductiebijeenkomst besluit je of je definitief deelneemt aan het verbetertraject

Een uniek verbetertraject...

Inhoud

Excellent klantcontact is wat klantcontactcenters zouden moeten nastreven vindt KSF. Daarom organiseert KSF ook in 2024 het laagdrempelige traject dat contactcenters ondersteunt om voortdurend te verbeteren.

Samen met experts, ervaringsdeskundigen en deelnemende organisaties analyseren we alle facetten van je KCC aan de hand van de ISO-norm voor contactcenters, zodat je precies weet welke verbetermaatregelen je moet implementeren om tot excellent klantcontact te komen.

"De ISO 18295 geeft organisaties een houvast voor het borgen van de kwaliteit in het klantcontactcenter en geeft richting aan een continu verbeterproces van klantcontact binnen de organisatie".

Het verbetertraject

Je krijgt begeleiding bij het invullen van de zelfevaluatie van de ISO 18295, het maken van een planning voor het uitvoeren van de verbeterplannen en een aantal 1 op 1 consulten tijdens het implementeren van de verbeteracties. Ter ondersteuning krijg je toegang tot.Een e-learning met toelichting van auditor, Gerard Noordermeer & duiding van de ISO-norm door een van de grondleggers van de ISO 18295, Paul van Ladesteijn.

De online ISO 18295 community met ervaringsdeskundigen, voormalige & huidige deelnemers aan het verbetertraject.

Optioneel en niet kosteloos inbegrepen. Een pre-audit waarbij de ingevulde zelfevaluatie beoordeeld wordt door een ISO 18295 auditor.

Doel

Na het traject ben je – als je dat wilt – al grotendeels klaar voor je ISO-certficering. Management en staf kan sowieso aan de slag met het verbeterplan wat voortkomt uit de analyse.

Kosten

Kosteloos voor KSF-leden. Niet-leden betalen €2.395,- excl. btw.


Programma & planning

  • 13 sep | Introductiebijeenkomst
  • 20 sep | Online-directiebijeenkomst
  • 23 sep | Start e-learning
  • 04 okt | Werksessie zelfevaluatie H4 & H7
  • 18 okt | Werksessie zelfevaluatie H6 & H8
  • 15 nov | Werksessie zelfevaluatie H5, H9 & deel 2
  • 22 nov | Bijeenkomst 'auditproces'
  • December | 1-op-1 consult ‘planning’
  • Eigen planning | Pre-audit (optioneel, niet kosteloos inbegrepen)
  • Eigen planning | 1-op-1 consult ‘voortgang’


13 sept 2024

14:00-16:00

klantcontact-event-locatie-1

Doorn

Driebergsestraatweg 27a

3941 ZS Doorn

Gratis voor leden

€2.395,- excl. btw. voor Niet-leden

Ben jij bij de introductiebijeenkomst?