Klantenservice Federatie

KSF Trendpanel

KSF Trendmonitor Dashboard

Doe mee met het KSF Klantcontact Trendpanel

Ben je werkzaam in of voor de klantcontactsector? Schrijf je dan nu gratis in voor het KSF Klantcontact Trendpanel. Dit is hét panel voor professionals die werkzaam zijn binnen of voor klantcontact en die willen meedenken, meepraten én mee vormgeven aan de toekomst van ons vakgebied.

Of je nu directeur, teamleider, WFM’er, CX’er, HR-professional , IT’er of klantcontactmedewerker bent, of je nu werkt als zzp’er of bij een inhouse klantcontactcenter, een facilitair klantcontactcenter of toeleverancier: iedereen kan zich inschrijven in het panel.

Jouw deelname vergroot ons inzicht in trends en ontwikkelingen in de sector en jij krijgt zelf onder meer nuttige inzichten die je ondersteunen bij je werk en in je carrière.

Wat kun je verwachten?

  1. Aanmelden en meedoen is helemaal gratis. Bij je aanmelding via de button stellen we je een paar korte vragen om je beter te leren kennen. Zodra je die hebt ingevuld is je aanmelding compleet.
  2. Als panellid ontvang je vervolgens een aantal keer per jaar een uitnodiging om een korte vragenlijst in te vullen. De vragen gaan over trends, ontwikkelingen en actualiteiten binnen klantcontact. Daarnaast leveren jouw antwoorden input voor de KSF Werktevredenheidsindex (voor een beeld van de mate waarin klantcontactprofessionals tevreden zijn in hun werk), de KSF Sentimentsindex (de mate waarin met vertrouwen naar de toekomst en het vak wordt gekeken) en de KSF Mobiliteitsindex (hoe klantcontactprofessionals naar hun loopbaanontwikkeling kijken).
  3. Je antwoorden zijn natuurlijk vertrouwelijk. Wij beloven dat de vragenlijsten geen (al te) lange sessies of verplichtingen zijn en dat jij jouw ervaring en inzichten over de sector kunt delen. En natuurlijk koppelen we de resultaten uit onze onderzoeken ook naar jou terug. Zo blijf jij als panellid altijd op de hoogte blijft van de laatste ontwikkelingen in klantcontact en kun jij zien hoe jouw antwoorden zich verhouden tot andere vakgenoten
  4. Bovendien maak je iedere keer dat je meedoet kans op één van de prijzen die we onder de deelnemers verloten. En doet een groot deel van je team mee? Dan maken jullie samen kans op een mooie teamprijs.

Waarom meedoen?

De klantcontactsector verandert sneller dan ooit. Technologie ontwikkelt zich razendsnel, klantverwachtingen verschuiven en de arbeidsmarkt vraagt om nieuwe oplossingen. De Klantenservice Federatie zet zich in voor een sterke positionering en verdere ontwikkeling van de sector én het vak. De kennis en ervaring uit ons netwerk is daarbij onmisbaar. Daarom starten we het KSF Klantcontact Trendpanel: dé plek waar klantcontact professionals hun mening en inzichten delen. Zo krijgen wij een scherp beeld van wat er speelt in de sector en jij in wat voor jou belangrijk is in je (toekomstige) werk.