Welke aspecten moeten er aan de orde komen bij de doorontwikkeling van de AI-visie van KSF? Stef van den Oever werkt als bestuurslid mee aan de doorontwikkeling van de KSF AI-visie en krijgt waardevolle input van Yuri Ankone (Manager klantbeleving bij Elektramat B.V.) over de behoefte van afnemers van AI voor klantcontact.
Het gesprek richt zich op de ontwikkeling en implementatie van de KSF AI-visie, die in september 2024 werd gelanceerd. Yuri Ankone deelt zijn ervaring met een mislukte AI-pilot, waarbij AI-antwoordsuggesties niet werkten voor hun 150.000 verschillende producten. Dit onderstreept het belang van een goede basis en kennismanagement voordat AI wordt geïmplementeerd. Stef en Yuri benadrukken allebei het belang van praktijkvoorbeelden voor de doorontwikkeling van de AI-visie van KSF. "De meeste wielen die zijn uitgevonden rollen al wel" aldus Yuri.
Luisteren
- Volg ons op Spotify
- Of volg ons op Soundcloud
- Of beluister de podcasts op klantenservicefederatie.nl
KSF-podcastserie ‘De Klantcontactcentrale’
Wat speelt er in de klantcontactbranche? En wat vindt en denkt KSF daarvan? Daar kom je achter tijdens de KSF-podcastserie ‘De Klantcontactcentrale’.
“Ik verbind u door”, met deze woorden werd het eerste Nederlandse telefoongesprek via een telefooncentrale tot stand gebracht. Er zijn inmiddels vele communicatiekanalen bijgekomen, maar verbinding maken blijft de essentie van ons vak én van KSF. In de podcastserie “De Klantcontactcentrale” verbindt KSF daarom experts en opiniemakers rondom thema’s en vraagstukken die niet alleen vandaag, maar ook morgen en overmorgen belangrijk voor klantcontactbranche zijn. Met als kernvraag: hoe houden we hoogwaardig, kwalitatief klantcontact betaalbaar?
In deze podcastserie leer je de opiniemakers en experts van KSF kennen en met Omid Holterman als host ben je gegarandeerd van een vrolijk gesprek met diepgang en ongemakkelijke stiltes.