Podcast | De behoefte van een afnemers van AI in klantcontact
Podcast | De behoefte van afnemers van AI voor klantcontact
28 februari 2025 
1 min. leestijd

Podcast | De behoefte van afnemers van AI voor klantcontact

Welke aspecten moeten er aan de orde komen bij de doorontwikkeling van de AI-visie van KSF? Stef van den Oever werkt als bestuurslid mee aan de doorontwikkeling van de KSF AI-visie en krijgt waardevolle input van Yuri Ankone (Manager klantbeleving bij Elektramat B.V.) over de behoefte van afnemers van AI voor klantcontact.

Het gesprek richt zich op de ontwikkeling en implementatie van de KSF AI-visie, die in september 2024 werd gelanceerd. Yuri Ankone deelt zijn ervaring met een mislukte AI-pilot, waarbij AI-antwoordsuggesties niet werkten voor hun 150.000 verschillende producten. Dit onderstreept het belang van een goede basis en kennismanagement voordat AI wordt geïmplementeerd. Stef en Yuri benadrukken allebei het belang van praktijkvoorbeelden voor de doorontwikkeling van de AI-visie van KSF. "De meeste wielen die zijn uitgevonden rollen al wel" aldus Yuri.

Meer over de KSF AI-visie

Luisteren

Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door Omid Holterman van Save Your Customers & Yannick Middelkoop, audio engineer.

KSF-podcastserie ‘De Klantcontactcentrale’

Wat speelt er in de klantcontactbranche? En wat vindt en denkt KSF daarvan? Daar kom je achter tijdens de KSF-podcastserie ‘De Klantcontactcentrale’.

“Ik verbind u door”, met deze woorden werd het eerste Nederlandse telefoongesprek via een telefooncentrale tot stand gebracht. Er zijn inmiddels vele communicatiekanalen bijgekomen, maar verbinding maken blijft de essentie van ons vak én van KSF. In de podcastserie “De Klantcontactcentrale” verbindt KSF daarom experts en opiniemakers rondom thema’s en vraagstukken die niet alleen vandaag, maar ook morgen en overmorgen belangrijk voor klantcontactbranche zijn. Met als kernvraag: hoe houden we hoogwaardig, kwalitatief klantcontact betaalbaar?

In deze podcastserie leer je de opiniemakers en experts van KSF kennen en met Omid Holterman als host ben je gegarandeerd van een vrolijk gesprek met diepgang en ongemakkelijke stiltes.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen