- Doelgroep: leidinggevenden, KCC managers, teamleiders, trainers en coaches.
Showcase en werksessie
De wereld van klantcontact verandert snel. Met de opkomst van AI verschuift de rol van mensen in klantcontact richting maatwerk, empathie en echte verbinding. Juist nu is jouw rol als coach of leidinggevende belangrijker dan ooit. Maar hoe diep ga jij? Ben jij een 'deepdiver' die écht de kern raakt van wat je teamleden drijft, of blijf je als 'snorkelaar' aan de oppervlakte van autonomie en bevlogenheid – de sleutel tot succes in deze nieuwe realiteit?
Tijdens deze expertsessie duiken we diep in de kunst van het coachen op autonomie en bevlogenheid – twee essentiële pijlers om menselijk potentieel te blijven versterken in een tijdperk waarin technologie domineert. We verkennen de wetenschappelijke inzichten van toonaangevende experts zoals Daniël Pink en Wilmar Schaufeli. Geert Schaaij – Hessels, teamleider bij Gemeente Dronten, deelt hoe hij deze theorieën heeft omgezet in concrete resultaten in de praktijk.
Daarnaast bieden Susanna Nevalainen, senior trainer bij VANAD Engage Academy, en Anouk de Leeuw, senior trainer bij Ocaro, waardevolle inzichten in persoonlijke coachingstechnieken die jouw teamleden helpen hun unieke kracht te versterken.
Juist nu is coaching cruciaal. AI kan processen ondersteunen of overnemen, maar het is de menselijke kracht die écht het verschil maakt in klantbeleving. Deze expertsessie helpt jou om die kracht te ontdekken binnen jouw team.
Het maximale aantal deelnemers is behaald, aanmelden is niet meer mogelijk. Wil je je aanmelden voor de wachtlijst? Stuur dan een mailtje naar events@klantenservicefederatie.nl.
Je kunt je tot 5 december 12.00 uur kosteloos afmelden via events@klantenservicefederatie.nl. Voor afmeldingen na deze datum of als je onaangekondigd niet naar de sessie komt brengen wij € 35,- exclusief btw in rekening. Natuurlijk is het mogelijk om een collega uit jouw organisatie in jouw plaats te laten deelnemen.