Leveranciersleden beschikken over veel kennis die vaak relevant is voor de hele klantcontactbranche. Wij stellen onze leveranciersleden graag in staat hun specialistische kennis en expertise in het kader van hun lidmaatschap binnen KSF te delen.
KSF hanteert voor het delen van die kennis vanuit het lidmaatschap wel een aantal kaders en spelregels. Dit met het oog op het creëren van een gelijk speelveld voor alle leveranciersleden, maar ook met het oog op de belangen van onze andere ledengroepen. De mogelijkheden om vanuit het KSF-lidmaatschap kennis te delen, de kaders en spelregels die daarbij gelden worden op deze pagina beschreven.
De belangrijkste regel is dat KSF is onafhankelijk is. Als brancheorganisatie kunnen we alleen succesvol zijn als kennisdeling door leden binnen het lidmaatschap gebeurt vanuit de intentie om de doorontwikkeling van het vak en de sector te stimuleren en andere leden te helpen met goed onderbouwde kennis of ervaring op relevante thema’s, zonder dat die bijdrage aan kennisdeling wordt overheerst door een eenzijdige visie of commerciële content. Voor (leveranciers-)leden die daarnaast ook meer commercieel zichtbaar willen zijn, zijn er verschillende mogelijkheden om zich als sponsor of adverteerder aan KSF te verbinden.