Doel van het gesprek
NPS is niet zomaar een afkorting. Het is een raamwerk waarmee we de klantloyaliteit meten en, nog belangrijker, hoe we die kunnen vergroten. Maar laten we eerlijk zijn, NPS kan soms voelen als een ingewikkelde puzzel met 1000 stukjes. Gelukkig hoeven we dat niet alleen te verkennen!
In het ledengesprek gaan we het hebben over hoe andere bedrijven NPS in hun organisatie blijvend laten bruisen onder hun medewerkers. Hoe behouden jullie NPS top of mind? Van slimme dashboardtrucs tot motiverende initiatieven: we gaan het samen verkennen.
Waarom dit ledengesprek? Wij als a.s.r. hebben een mooi NPS-programma opgezet, maar laten we eerlijk zijn… het draait niet alleen om de technologie, maar ook om de mensen die erachter zitten. Wij voelen ons aanjagers van het NPS-programma, maar hebben het gevoel dat het niet voldoende blijft hangen of onder de aandacht blijft. We willen juist onze medewerkers aan boord houden! Waarbij onze medewerkers geïnspireerd en getriggerd blijven om hun NPS resultaten te checken in het dashboard en zich willen blijven verbeteren.
Wij zijn onwijs benieuwd hoe jullie dit intern voor de medewerkers creëren en aanjagen. Laten we samen leren en groeien!