KSF-ledengesprek 'De juiste boodschap op het juiste moment'

KSF-ledengesprek

'De juiste boodschap op het juiste moment'

Communiceren in een snel veranderende wereld!

Ik zou graag in gesprek willen gaan over het vraagstuk: Hoe en wat communiceer ik naar medewerkers en indirect naar klanten tijdens veranderende situaties en wat er daardoor gebeurt binnen en buiten de organisatie.


Voorbeeld: In het geval van Vattenfall kun je denken aan de energiecrisis. Er gebeurde veel en er veranderde iedere dag wel iets. Daarin is het belangrijk om af te wegen wat en hoe je iets communiceert omdat je ook geen overkill aan informatie wilt geven. Daarnaast speelt ook mee: op welke manier communiceer je? Mail? Whatsapp?


Zullen we alvast  alvast een connectie maken via LinkedIn of in de KSF Ledenomgeving?

Rich Boerrigter

Richard Boerrigter | Teamleider Social (zowel extern – als intern) bij Vattenfall

Doel van het gesprek

Mijn doel is vooral van elkaar leren maar ook inspireren! Binnen Vattenfall hebben we een bepaalde koers bepaald en deze heeft positieve impact op medewerkers en klanten. Wij zorgen ervoor dat we tijdig en volledig communiceren, zodat een klant daar van profiteert en de medewerker zich comfortabel voelt. Ik wil die inspiratie delen, maar ik wil ook leren hoe dat in andere organisaties gaat. Struikelblokken zijn namelijk: Communiceren betekent tijd investeren voor de medewerker om dit tot zich te nemen: Is die tijd er, is er teveel informatie?

Doelgroep

Iedereen die die betrokken is bij interne en/of externe communicatie met directe/ indirecte klantfocus.

12 november 2025

10.00 - 12.30

Inclusief lunch

klantcontact-event-locatie-1

Amsterdam

Vattenfall

Hoekenrode 8

1102 BR, Amsterdam
aantal-deelnemers

20 leden

(Aantal mogelijke deelnemers)