KSF Jaarcongres 2025
Header KSF Jaarcongres 2025

KSF Jaarcongres 2025

4 december

De toegevoegde waarde van klantcontact

Video Aspect Ratio: 4:1

KSF Jaarcongres 2025 | 4 december

De toegevoegde waarde van klantcontact

VOORVERKOOP

25% korting tijdens de voorverkoop! (bovenop je ledenkorting)

10 okt 2025
23.59
00
dagen
00
uren
00
minuten
00
seconden

4 dec 2025

13.30 - 17.45

Borrel vanaf 17.45

Feestavond KCQ start om 19.00

klantcontact-event-locatie-1

Hilversum

Theater Gooiland
Koningshof 1

1211 MG

€349,-

Leden krijgen 1 gratis ticket en de overige tickets 50% korting.
  • Bezoekersprofiel

Het jaarcongres staat volledig in het teken van kennisdeling, inhoudelijke verdieping en de ontwikkeling van het klantcontactvak. Op ons congres brengen we de hele klantcontactketen samen om inzichten, ervaringen en toekomstvisies te delen. Wij vragen organisaties om met zorg te kijken wie zij afvaardigen, zodat we samen een waardevolle en inhoudelijke bijeenkomst creëren. Het congres is niet de plek voor directe acquisitie, wel de plek om inspiratie op te doen en inhoudelijk met elkaar het vak verder te brengen.

  • Annuleringsregeling 

Je kunt je tot 27 november 12.00 uur kosteloos afmelden via events@klantenservicefederatie.nl. Voor afmeldingen na deze datum of als je onaangekondigd niet naar de KSF Inspiratiedag komt brengen wij €349,- exclusief btw in rekening. Dit geldt ook voor gratis tickets.

Verslag van de dag 2024

Sfeerimpressie 2024

  • Podcast Deel 1 LUISTEREN
    Internationale keynote spreker Nancy Rademaker geeft een recap van haar presentatie over hoe klantgerichtheid en kunstmatige intelligentie elkaar versterken in het vormgeven van moderne bedrijfsstrategieën. Dagvoorzitter Tom Jessen deelt waarom hij het belangrijk vindt dat er gekeken wordt naar de praktische toepassing van AI en hij maakt de brug naar de EU AI Act.
  • Podcast Deel 2 LUISTEREN
    In deel 2 van de KSF Jaarcongres podcast werd het thema 'AI in de praktijk' besproken met verschillende sprekers. Job van den Berg, co-founder van AI.NL, deelde zijn ervaringen over AI-toepassingen en het belang van praktische implementatie. Hij benadrukte dat AI-technologie in Nederland onderbenut wordt en dat vooral menselijke vaardigheden zoals communicatie en teamwork belangrijker worden.

Sponsoren KSF Jaarcongres 2025

sponsor-icoon
Wordt ook sponsor! 

Sponsoring van het KSF HR-congres draagt bij aan jullie naamsbekendheid. Het biedt vele netwerkmogelijkheden en kennisdeling is ook een belangrijk onderdeel van de sponsormogelijkheden. Je kunt jouw expertise namelijk delen tijdens de break-outsessies. Meer informatie over de verschillende pakketten lees je in de sponsorbrochure.