KSF Jaarcongres 2023 Break-out sessies

Break-out sessies

KSF Jaarcongres 2023

Wat moet je vandaag doen als je morgen wilt beginnen met de techniek van de toekomst?

Het inzetten van nieuwe technologieën dwingt organisaties om eerst de basis op orde te hebben. Dit om te zorgen dat de nieuwe technologieën niet onnodig een slechte ervaring gaan realiseren bij medewerkers en klanten. De presentatie biedt waardevolle inzichten en strategieën over hoe klantenserviceorganisaties zich kunnen voorbereiden op de toekomst. Bezoekers gaan met een voorsprong de deur uit!

Generatieve AI oplossingen in de praktijk in snelgroeiend MKB bedrijf

Futureflow? Bij Gruppo Corso doen we het nu!

Ontdek hoe Gruppo Corso, een snelgroeiend MKB familiebedrijf, de kracht van Generatieve AI heeft ingezet om hun klantenservice naar een hoger niveau te tillen, zonder de noodzaak van enorme personeelsgroei.


Met maar liefst 11.000 advertenties op Marktplaats en 500 dagelijkse e-mails, deelt Michel Kaatee (directeur/eigenaar Gruppo Corso) zijn inspirerende verhaal en expertise. Leer hoe ze generatieve AI hebben gebruikt om elke klant een persoonlijk warm welkom te bieden. Rob Roode (Pegamento) zal samen met Michel zowel de praktische toepassing demonstreren maar ook de roadmap voor de komende maanden.
Verint vierkant

Workshop: Van CX-dromen naar realiteit: De kracht van AI-automatisering

Toekomstige flow van je klantprocessen en CX, de evolutie van tech in onze sector met AI

Hoe staan jouw CX-voornemens ervoor? In ons onderzoek blijken de prioriteiten duidelijk en is er veel focus op AI. Welke dromen zijn, of bleken, bedrog? Welke dromen komen uit? Welke nachtmerries komen het meest voor?


In de opkomende AI-wereld onthult zich een baanbrekende CX-revolutie: AI-bots geïntegreerd in jouw workflow. Geen generieke modellen, maar slimme bots die constant getraind worden met relevante data. Beleef de transformatie tijdens een interactieve workshop en ervaar hoe deze AI-krachtpatsers je organisatie helpen cruciale resultaten te behalen, precies waar en wanneer je ze nodig hebt.


Sprekers: Roos Dros, Bas Hiemstra & Paul van de Waal


In deze sessie:

1.    Leer je over de CX prioriteiten vanuit ons onderzoek

2.    Bespreek je behaalde resultaten met collega’s in de sector

3.    Doe je inspiratie op voor AI-technologie die je hier in actie zult zien

Stichting ITO

Consument en dataveiligheid

De inzet van technologie en data heeft gevolgen voor de consument. Aan de ene kant positief omdat de klant verwacht dat bepaalde data over hem/haar beschikbaar is en dat dit ook ‘gebruikt’ wordt in diensten en producten, maar aan de andere kant ook risicovol omdat data op straat terecht kan komen of dat een organisatie met onjuiste bedoeling gebruik maakt van data.


Onderzoeksresultaten

Stichting ITO, Cvision en MarketResponse hebben, net als de voorgaande jaren, een grootschalig onderzoek gedaan onder ruim 500 representatieve consumenten om hun ervaringen met het gebruik van data en dataveiligheid te achterhalen. In deze sessie van bijna één uur nemen we je mee in de resultaten van het onderzoek, gaan we graag het gesprek met jullie aan en laten we een organisatie aan het woord om op de resultaten te reageren.


Aan het eind van de sessie zal de deelnemer inzicht hebben in hoe de consument in 2023 aankijkt tegen het gebruik van data, welke verwachtingen de consument heeft en wat er gebeurt als een organisatie daar geen rekening mee kan of wil houden. Alleen als je inzicht hebt kun je ook de juiste keuzes maken, wij geven je alvast wat inzichten


Sprekers: Gerrit Piksen & Jan van der Weijden

orion

A.I. in actie: de Xerius Telefonie Transformatie.

Hoe kan automatisatie op je telefonie kanaal helpen om je customer service naar een hoger niveau te tillen. Dit zowel voor je klanten als voor je medewerkers.

Bent u benieuwd hoe het Xerius Piloten Team dagelijks de kracht van artificiële intelligentie benut in hun telefonisch klantcontact? Duik dieper in het hart van deze transformatie tijdens onze sessie. Ontdek de boeiende reis van het team terwijl ze AI hebben geïmplementeerd in hun werkproces. Leer van hun successen en uitdagingen, en ontvang waardevolle tips & tricks om AI te integreren in uw eigen klantinteracties. 


Spreker: Tinne Van den Broeck


Leuk weetje: met deze case nomineerden Xerius en Orion Intelligence zich in de categorie: Greatest Impact of Artificial Intelligence op de European Contact centre & Customer Service Awards in Londen. Ze nemen het op tegen o.a. TUI, EDF Energy en MC Donald’s.