Technologie en datagedreven klantcontact
Florius, NN en Van Lanschot Kempen delen tijdens het KSF Jaarcongres hun technologische en operationele innovaties die hen helpen in hun datagedreven strategie. In de Verdiepingssessie van KSF-Expertgroep Data en Verint worden de innovaties in rondetafelsessies besproken.
Seif Alhamrany bespreekt aan zijn tafel de impact van realtime data en analyse bij Florius. Hoe gaan medewerkers om met realtime kennis tijdens hun gesprekken? Wat kan Real-Time Agent Assist en Speech Analytics opleveren voor Work From Home-uitdagingen als training en coaching? En wat is het resultaat voor de klant?
Justin Timmers deelt zijn ervaringen over hun keuze voor WFM in de cloud en de inzet van Back Office- WFM. Je leert hoe de WFM-App door NN’ers en uitzendkrachten op de serviceafdelingen wordt gebruikt en flexibiliteit verbetert. Ook kom je te weten hoe recente innovaties in de ondersteunende afdelingen achter de frontoffice de efficiency en customer experience verbeteren.
Martijn Boevink gaat in op hoe bij Van Lanschot Kempen de stem van de klant helpt bij de identificatie. Met Identity Analytics worden biometrische stempaspoorten gemaakt waarmee klantdata extra beveiligd wordt en klanten sneller worden geholpen.
Seif Alhamrany bespreekt aan zijn tafel de impact van realtime data en analyse bij Florius. Hoe gaan medewerkers om met realtime kennis tijdens hun gesprekken? Wat kan Real-Time Agent Assist en Speech Analytics opleveren voor Work From Home-uitdagingen als training en coaching? En wat is het resultaat voor de klant?
Justin Timmers deelt zijn ervaringen over hun keuze voor WFM in de cloud en de inzet van Back Office- WFM. Je leert hoe de WFM-App door NN’ers en uitzendkrachten op de serviceafdelingen wordt gebruikt en flexibiliteit verbetert. Ook kom je te weten hoe recente innovaties in de ondersteunende afdelingen achter de frontoffice de efficiency en customer experience verbeteren.
Martijn Boevink gaat in op hoe bij Van Lanschot Kempen de stem van de klant helpt bij de identificatie. Met Identity Analytics worden biometrische stempaspoorten gemaakt waarmee klantdata extra beveiligd wordt en klanten sneller worden geholpen.