KSF Jaarcongres 2021 Verdiepingssessie Talkdesk

Verdiepingssessie Talkdesk

KSF Jaarcongres 2021

24-7-selfservice

Hoe AI-gedreven selfservice zorgt voor een meer inclusieve CX

Organisaties worden steeds digitaler en daarmee ook mondialer. Daardoor bedienen ze in toenemende mate een complexer en diverser klantenbestand. Volgens onderzoek van Talkdesk gelooft 84% van de organisaties dat klanten 24/7 selfservice-opties verwachten. Met AI-gedreven selfservice-opties kunnen contactcenters klanten barrièrevrije toegang bieden tot diensten, informatie en middelen.

 

AI-technieken zoals realtime transcriptie en emotieherkenning kunnen de klantbehoeften begrijpen. En ook contextuele en gepersonaliseerde antwoorden bieden en herkennen wanneer een medewerker moet worden ingeschakeld.

 

Neem deel aan deze verdiepingssessie en ga in gesprek over:

  • Hoe contactcenters AI-powered selfservice kunnen gebruiken om op verschillende manieren met klanten te communiceren;
  • Hoe je zelfbediening op basis van AI kunt gebruiken om klanten in verschillende markten en tijdzones van dienst te zijn;
  • Hoe je een persoonlijke ervaring voor klanten kunt repliceren via AI.

Bestel je ticket en selecteer de verdiepingssessie van Talkdesk!