KSF Inspiratiedag 2024 speeddates
Nederzandt inspiratiedag

KSF Inspiratiedag 2024

Speeddates

Na afloop van het plenaire onderdeel volgen er drie speeddatesrondes van 20 minuten waarin klantcontactprofessionals op de hoogte worden gebracht over de nieuwste innovaties binnen de klantcontactbranche.

Dit zijn de hosts van de speeddates!

Calabrio

Maximaliseer je medewerker betrokkenheid en overtref de verwachtingen van de klant. Met behulp van de Calabrio ONE oplossing verhoogt u niet alleen de prestaties van uw contact center maar helpen wij blijere klanten en een lagere retentie te bewerkstelligen.

Meer dan 6.000 klanten helpt Calabrio wereldwijd met het optimaliseren van hun WFM proces. Goede klantenservice begint bij capabele service medewerkers die op hun kracht worden ingezet. Daarnaast biedt hetzelfde platform mogelijkheden voor kwaliteits management en analyse over alle kanalen van de klantcommunicatie. Hiervoor maken wij gebruik van de nieuwste technieken, waaronder generatieve AI. Alles vanuit de Cloud.

Tijdens onze speeddate vertellen wij u graag meer hoe wij ook u kunnen helpen om uw Contact Center efficient te organiseren en tegelijkertijd uw medewerker- en klant tevredenheid kunt verhogen.

CCMath

Is uw forecastnauwkeurigheid ondermaats, personeelsbezetting niet accuraat, of zijn roosters inefficiënt? Dan kunnen de geavanceerde softwareoplossingen van CCmath u helpen. Al meer dan 19 jaar staat het Nederlandse CCmath, opgericht door Vrije Universiteit Professor Ger Koole, bekend als dé partner voor deskundige en effectieve hulp. Onze WFM-software, consultancy en training worden ondersteund door een toegewijd team van wetenschappers en ontwikkelaars, die samen met u werken om uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Ons doel is om samen kosten te besparen, klantvriendelijkheid te verbeteren en werknemers tevreden te stellen. Om deze reden kiezen toonaangevende bedrijven zoals Sonos, Vattenfall, de Nationale Postcode Loterij, bol.com en Wix al jarenlang voor CCmath. Zij hebben de voordelen van onze innovatieve oplossingen al ervaren. Bent u klaar om uw bedrijfsprocessen te optimaliseren en een hoog rendement op uw investering te realiseren? We nodigen u graag uit voor een speeddate op 5 september. Tot dan!

Concentrix

Spring op de technologische trein!

Hoe ziet de toekomst van CX & AI eruit? Wat vraagt dit van bedrijven? En wat zijn de uitdagingen? Zal AI de adviseur vervangen?

Wij zijn Concentrix, hét bedrijf voor tech-powered customer experiences. We creëren game-changing journeys voor een aantal van ’s werelds mooiste merken. Vanuit onze ervaring delen we tijdens de speeddates op de KSF inspiratiedag het antwoord op deze vragen en meer.

De resultaten zijn veelbelovend, maar de praktijk laat ook zien dat dit weerbarstiger is. In welke fase bevindt jouw organisatie zich als het gaat om het implementeren van slimme AI gedreven oplossingen?

De trein gaat snel, dus blijft niet achter kom bij ons langs en hop on!

Content Guru

Content Guru is leverancier van het storm Cloud Contact Center platform. Een cloud oplossing voor klantcontact. Met het storm-platform is klantcommunicatie over alle kanalen (telefoon, sms, chat, social, media, etc.) heen te integreren met bestaande applicaties die binnen organisaties worden gebruikt zoals WFM, CRM en financiële applicaties. Ook werkt het storm-platform uitstekend samen met bestaande telefonie omgevingen. Nieuwe AI oplossingen om je CX en EX te verbeteren zijn beschikbaar zoals Transcriptie en Samenvatten, Sentiment Analyse en Quality Moinitoring. Deze laten we tijdens de Inspiratiedag dan ook graag zien. Diverse organisaties in de Benelux werken inmiddels met de storm-services zoals Feenstra, Stedin, Remeha, Fleurop en Sodexo.

Frontline Solutions

Wil je als bedrijf succesvol zijn en blijven dan is het hebben van een onderscheidende klantenservice een voorwaarde. Maar hoe help je jouw klanten op het juiste moment en met welke middelen? Welke technologie heb je nodig om klantcontact optimaal in te richten en ook nog eens zo efficiënt mogelijk? Denk bijvoorbeeld aan een chatbots of een voicebot of aan slimme routeringssoftware zodat interacties op basis van intent herkenning altijd bij de juiste medewerker worden aangeboden. Denk aan een oplossing die ‘meeluistert’ met het gesprek en de medewerker voorziet van dialoogsuggesties en vervolgens het gesprek voor je samenvat. Denk aan planningstools voor het roosteren van je medewerkers zodat je altijd optimaal bereikbaar bent. Met die technologie en nog veel meer kan Frontline Solutions je helpen want wij zorgen dat klantcontact werkt!

Mobile Water

Effectievere telefoongesprekken door snelle informatie uitwisseling (tonen, meekijken, delen en activeren)

Bij telefonisch klantcontact is de communicatie tussen agent en klant niet altijd optimaal. Regelmatig treden er misverstanden op, duren gesprekken onnodig lang of is de klant nog niet echt geholpen. Dit heeft grote gevolgen zoals onnodig lange calls, frustraties, fouten, annuleringen, herhaal verkeer en lage tevredenheid (bij zowel medewerker als klant)

Herken je dat? In deze speeddate bespreken we hoe je de kloof tussen medewerker en klant kunt verkleinen met Liveshare.

We laten je concrete voorbeelden zien van Vattenfall en Vodafone. En discussiëren we over de toegevoegde waarde die dit voor jullie use cases kan hebben.

Liveshare uhhh? Liveshare is een eenvoudig te implementeren oplossing voor effectieve informatie uitwisseling tussen medewerker en klant.

Met deze oplossing kun je met 1 klik een Livesessie met de klant te openen, en daarin informatie tonen, meekijken, input ontvangen zoals een foto of een document en eenvoudig delen en activeren.

Zo kun je misverstanden eenvoudig uit de wegruimen, voorkomen en sneller met de klant schakelen. Dit is ‘low hanging fruit’ om de CX en CSAT direct te verbeteren, met een hele eenvoudige business case.

Interesse? Meld je aan voor de speeddate!

Omnidesk

Wij zijn Omnidesk, een ambitieuze onderneming gevestigd in Leiden en gespecialiseerd in klantenservice software. Wij bieden een volledig omni-channel ticketing systeem met de nieuwste snufjes op het gebied van o.a. 360-graden klantbeeld, AI, chatbots, routering, social media en telefonie. Hiermee ondersteunen we dagelijks huidige klanten zoals Greenchoice, Simyo en Pathé. Omnidesk kenmerkt zich door het Nederlandse karakter, innovatie, korte lijntjes en directe aanpak. U bent van harte welkom tijdens de inspiratiedag. We kijken ernaar uit meer te horen over uw organisatie en informeren u graag over onze software. Tot dan!

Orion Intelligence

Kom bij Orion Intelligence zien hoe AI jouw organisatie kan helpen om efficiëntie te verhogen, klanttevredenheid te verbeteren en kosten te verlagen. Schrijf je in en ervaar de pragmatische, no-nonsense aanpak van Orion, met bewezen resultaten bij organisaties zoals Eneco, DPD, Alliander, Sodexo, NMBS,..

Polly.Help

Ontdek Polly.Help: jouw weg naar efficiënt kennisbeheer!

Bij Polly.Help richten we ons op het stroomlijnen en beheren van informatie, waardoor zowel jouw klanten als medewerkers moeiteloos het juiste en consistente antwoord vinden op hun vragen.

Herken je dat informatie binnen de organisatie versplinterd is en je daardoor lang moet zoeken om het juiste antwoord op een vraag te vinden? Herken je ook dat, wanneer informatie eindelijk is gevonden, je niet met zekerheid kan zeggen of de informatie up-to-date is? En dat klanten hetzelfde ervaren op de website, waardoor ze veelal onnodig bellen over standaard vragen?

Wellicht komt het je ook bekend voor dat die ene senior medewerker, die alle kennis in zijn hoofd bewaart, gebruikt wordt als vraagbaak totdat… hij uit dienst treedt en deze kennis verloren gaat.

Of is het inwerkproces van nieuwe medewerkers nog steeds gericht op het opdoen van kennis in plaats van het opzoeken van kennis? Neem dan zeker deel aan een speeddate met Polly.Help!

Na onze speeddate begrijp je volledig wat kennismanagement inhoudt en welke voordelen het voor jouw organisatie kan bieden. Daarnaast geven we je concrete voorbeelden van hoe onze klanten, de beschreven uitdagingen hebben getackeld en de behaalde resultaten.

Puzzel

Puzzel, in 2023 uitgeroepen tot Europa's meest innovatieve en toonaangevende leverancier van cloudbased contactcenteroplossingen, bedient meer dan 1.200 organisaties in 40 landen. Onze oplossing voor klantcontact en customer experience is in 2024 uitgeroepen tot beste contactcenterplatform voor het middensegment van de markt en focust zich daarmee op klantenservices van 25 tot 1000 agents. Puzzel combineert het beste van menselijke- en kunstmatige intelligentie via elk kanaal. Daarmee creert het door slimme en naadloze omnichannel klantervaringen van het hoogste niveau. Kunstmatige intelligentie wordt ingezet bij elk contactmoment om taken te automatiseren, inzicht te verschaffen en service en ondersteuning te personaliseren. Ons cloud-native platform helpt organisaties zowel in de publieke- als in de private sector, maar heeft door haar Scandinavische roots een persoonlijke aanpak.

Qualtrics

Qualtrics is hét toonaangevende cloudplatform voor experience management. Wereldwijd vertrouwen bijna 20.000 organisaties op de geavanceerde AI van Qualtrics om beter naar klanten en medewerkers te luisteren, hun behoeften te begrijpen en effectieve acties te ondernemen. Het platform helpt bedrijven om knelpunten op te lossen, top talent te behouden, en succesvolle producten en diensten te lanceren. Met de grootste database van menselijke sentimenten ter wereld biedt Qualtrics cruciale inzichten die organisaties helpen om uitzonderlijke ervaringen te creëren en duurzame relaties op te bouwen.

Quandago

Ben je op zoek naar een manier om klantcontact te automatiseren en te verbeteren? QuandaGo's cloud-automation platform combineert geavanceerde procesautomatisering en geïntegreerde kennisbanken om jouw team van (digitale) agenten te helpen sneller en efficiënter te werken. Hiermee verwerk je meer klantvragen met hogere kwaliteit, terwijl alles transparant en centraal beheerd wordt. Klaar om je contactcenter te transformeren naar 3 keer meer en 2 keer beter klantcontact? Speed-date met ons en ontdek hoe we jouw klant- en medewerker-ervaringen kunnen optimaliseren!

Save Your Customers

Test je relatie en neem plaats!

Speeddates, een favoriet onderdeel van de KSF Inspiratiedag. Het draait vaak om de eerste indruk, korte gesprekken vol onverwachte wendingen en misschien zelfs een vervolgdate. Maar wat als je kunt speeddaten in een groep? Hoe noemen we dat?

Bij ons schuif je aan voor een gesprek over klantrelaties. Of je nu gaat voor een one night stand, een knipperlichtrelatie of een 'lang en gelukkig' huwelijk, wij onderzoeken samen de overeenkomsten tussen relaties in het dagelijks leven en klantrelaties binnen organisaties. In onze superspeeddate-groepssessie gaan we met z’n allen ontdekken hoe je die relaties kunt versterken.

En als het belletje gaat, zorgen we ervoor dat je ons niet vergeet. We geven je iets mee waarmee je de wens voor langdurige en winstgevende klantrelaties laat vervullen.

Nieuwsgierig? Schrijf je in!

Steam-Connect

Maak Kennis met Steam-connect: jouw partner in efficiënt klantcontact

Al 17 jaar werken wij aan het meest geavanceerde omnichannel klantcontact platform: Steam-connect. Met trots kunnen we zeggen dat we erin zijn geslaagd om klantcontact efficiënter te maken voor klantcontactcenters en klantenservice-afdelingen.

Alle klantcontact kanalen, één interface? Dat kan!

Steam-connect stelt medewerkers in staat alle klantcontactmomenten vanaf één plek te beheren. Dit elimineert de noodzaak om te schakelen tussen verschillende systemen, verhoogt de efficiëntie en minimaliseert de kosten van jouw klantcontact afdeling.

Laat jouw klanten kiezen hoe ze met jou in contact komen. Maak van omnichannel klantcontact jouw unique selling point.

In onze licentieprijs zit een onbeperkt aantal kanalen. Het maakt niet uit of je 1 of 30 chat-kanalen aanmaakt of meerdere inbound telefonie-routes nodig hebt.

Wij nodigen je van harte uit om kennis te maken met ons team en samen te ontdekken hoe wij jouw klantenservice naar een hoger niveau kunnen tillen. Bezoek ons op de KSF Inspiratiedag en daag ons uit om jou te helpen met het verbeteren van jouw klantenservice. Plan een speeddate met ons in en ontdek de talloze voordelen van Steam-connect.

Timing Contact Center Services

Ontdek het volledige potentieel van uw medewerkers met een skillsgerichte aanpak

Timing ziet het belang in van het inzichtelijk maken van de vaardigheden van medewerkers om een objectief beeld te krijgen van de workforce. Hiervoor maken wij gebruik van Skillzilla. Met Skillzilla geloven wij dat een focus op vaardigheden essentieel is voor het benutten van het volledige potentieel van uw bedrijf. Door een objectief beeld van uw workforce te schetsen, helpen we de effectiviteit van uw organisatie te vergroten.

Wilt u meer weten over de impact van een skillsgerichte aanpak? Meld u aan voor onze speeddate en ontdek hoe Skillzilla uw organisatie kan ondersteunen. Wij delen graag onze visie op de toekomst van werk, waarbij vaardigheden centraal staan. Leer hoe focus op skills kan bijdragen aan een flexibele, efficiënte en inclusieve arbeidsmarkt.

Waarom Skillzilla?

• Maximaliseer uw potentieel: Ontdek de verborgen talenten binnen uw team.

• Verhoog de flexibiliteit: Pas snel en effectief aan op veranderende marktbehoeften.

• Verbeter inclusiviteit: Creëer een diverse en betrokken werkomgeving.

Bent u ook overtuigd van de kracht van vaardigheden? Zet de eerste stap naar een toekomst waarin skills centraal staan!

Verint

Bedrijven gaan steeds verder in het automatiseren van klantcontact. Maar hoe bereik je nu eigenlijk de optimale waarde van automatisering? Nu de ontwikkelingen in AI hard gaan, is het verleidelijk om er zoveel mogelijk mee aan de slag te gaan.

Toch is dat niet per se wat Verint, dat organisaties helpt om AI en data in CX in te zetten, adviseert. AI moet iets toevoegen en start met: waarom doen we dit? Waarom integreren we dit soort toepassingen in ons leven en organisatie?

De Engagement Capacity Gap zorgt ervoor dat je keuzes moet maken in waar je wil zijn qua klantenservice en wat je kunt realiseren. De middelen en het budget zijn vaak beperkt en je kunt niet alles tegelijkertijd oppakken.

In deze speeddate helpen we je te bepalen waar je nu resultaten kunt behalen met AI.

Wengage

Het uitbesteden van klantenservice biedt organisaties heel wat voordelen. Naast kostenbesparing gaat het over een betere organisatie, efficiëntie en mogelijkheden om je als organisatie te focussen op je je kerntaken. Echter, zijn er ook enkele valkuilen.

Nadiem Zaman, Global Business Development Director bij WEngage en Andrea Verdonk, Manager Klant & Communicatie bij EBS zullen jullie tijdens deze interactieve speeddate sessie je meenemen in de “ do's en dont's” van het uitbesteden van klantcontact om zo deze valkuilen te vermijden en dit aan de hand van praktijk

Over WEngage:

WEngage is de BPO-partner in het creëren van de beste klantervaringen in heel Europa en heeft meer dan 30 jaar ervaring in klantinteractiemanagement.

WEngage breidt zijn jarenlange expertise in optichannel klantcontact voortdurend uit en biedt proactieve oplossingen die de veranderende verwachtingen van klanten overtreffen.

Samen met onze gemotiveerde medewerkers creëren we uitstekende en authentieke klantervaringen. Dit doen wij vanuit onze vestigingen in Nederland en België en bieden on-, near- en offshore oplossingen in verschillende landen waaronder Marokko, Turkije en Suriname.

Over EBS:

EBS Public Transportation is een groeiend Nederlands openbaarvervoerbedrijf. EBS verzorgt het openbaar vervoer in de concessies Zaanstreek-Waterland, Voorne-Putten & Rozenburg, Haaglanden en IJssel-Vecht.

WeSeeDo

Wil jij jouw klantenservice optimaliseren en je NPS en First Call Resolutie direct verhogen? Doe mee aan onze speeddates en ontdek hoe WeSeeDo jouw organisatie kan helpen.

• Directe probleemoplossing: Lost problemen op met direct meekijken tijdens telefoongesprekken.

• Verhoogd klanttevredenheid: Zorgt voor tevreden klanten en verhoogt de loyaliteit van je klanten.

• Efficiëntie: Bespaart tijd en kosten met onze slimme beeldoplossing.

Meld je nu aan en ervaar zelf de voordelen van WeSeeDo!

Y.Digital

Y.digital is een specialistisch AI-bedrijf met fundamentele kennis van kunstmatige intelligentie op het gebied van klantcontact. Onze AI engineers en business transformatie experts helpen organisaties bij de digitale transformatie, door de betrouwbare inzet van AI-oplossingen die aansluiten op de context van jouw organisatie. De Y [why] van Y.digital staat symbool voor ons startpunt: wat wil je bereiken met AI?

Zodra we met elkaar scherp hebben waar behoefte aan is, helpen we je in de realisatie. Hiervoor maken we gebruik van ons SaaS AI-platform Ally. Hierin bundel je al je AI-initiatieven op het gebied van klantcontact, zodat er sprake is van maximale synergie over al je oplossingen heen. Zowel in tekst als in spraak en in vele talen waaronder ook hoogwaardig Nederlands. Toepassingen zijn bijvoorbeeld chatbots, het geautomatiseerd samenvatten van gesprekken en antwoordsuggesties voor medewerkers. Maar er is veel meer mogelijk.

Doe je voordeel met onze praktische adviezen.

Tijdens het event krijg je praktische adviezen voor jouw dagelijkse praktijk in je contact center, op basis van een beknopt AI-assessment wat we samen doorlopen!

Young Capital

Succesvol matchen met Gen Z

De juiste klik vinden met de nieuwe generatie. Het is en blijft lastig. Daarom helpt YoungCapital jou graag op weg met een interactieve sessie over de uitdagingen van nu.

Krijg unieke inzichten in leidinggeven aan Gen Z en de nieuwste recruitmentstrategieën!

Meerdere generaties, één doel

Nog nooit waren er zoveel verschillende generaties actief op één werkvloer. Ieder met z’n eigen skills en valkuilen. Het is aan jou om die mix goed aan te sturen. We duiken daarom in de kunst van het leidinggeven. Aan zowel ervaren professionals als ambitieuze starters. Ook krijg jij de mogelijkheid om met Gen Z in gesprek te gaan, om antwoord te krijgen op al je brandende vragen.

De toekomst is nu

Niet alleen de nieuwe generaties bestormen de markt, de technologie rent hard mee. We duiken dan ook in de nieuwste tools om jong talent aan te trekken. Denk aan AI-driven predictive matching. Een speciaal onderdeel van onze speeddatesessie, waarbij jij ontdekt hoe deze baanbrekende technologie de perfecte match garandeert.

Wij hebben er zin in. En jij?

Maak je keuze