KSF Inspiratiedag 2023 speeddates
Fort bij Vechten

KSF Inspiratiedag 2023

Deelnemers speeddates

Video Aspect Ratio: 4:1

KSF Inspiratiedag 2023

Deelnemers speeddates

Na afloop van het plenaire onderdeel volgen er drie speeddatesrondes van 20 minuten waarin klantcontactprofessionals op de hoogte worden gebracht over de nieuwste innovaties binnen de klantcontactbranche.

Zoho

Als leverancier van meer dan 50 applicaties in vrijwel elke zakelijke categorie, waaronder sales, marketing, klantenservice, accounting en backofficeprocessen en een breed scala aan productiviteits- en samenwerkingstools is Zoho Corporation één van 's werelds meest veelzijdige softwarebedrijven.


Zoho respecteert de privacy van gebruikers en hanteert geen model voor het genereren van advertentieomzet uit de oplossingen. Dat geldt ook voor haar gratis producten. Zoho beschikt over eigen datacenters in alle delen van de wereld, waaronder twee in Europa. Wereldwijd werken meer dan 80 miljoen gebruikers bij honderdduizenden bedrijven met de oplossingen van Zoho, waaronder Zoho zelf.

Pegamento

RPA, beeldherkenning, kunstmatige intelligentie, omnichannel, kennismanagement oplossingen

Pegamento gaat voor makkelijk en slim contact. Slimmer, in minder tijd maar kwalitatief hoogwaardig en met meer persoonlijke aandacht. Dit door het inzetten van robotisering, kennismanagement, beeldherkenning, kunstmatige intelligentie en omnichannel oplossingen. Het doel: het creëren van beste digitale werkplek voor medewerkers om de klant buitengewoon van dienst te kunnen zijn.

Underlined by Marketresponse

Wij leveren oplossingen die bedrijven help om meer Customer Experience meer data gedreven te maken

Xceptional merken hebben de toekomst. Hoe en waar kun je je als merk in onze steeds digitalere samenleving nog écht onderscheiden? Waar laat je mensen zien en voelen waar je voor staat en maak je beloftes waar? Het antwoord: in de customer experience.


Mensen beoordelen merken en organisaties immers op basis van beeldvorming en persoonlijke ervaringen. MarketResponse helpt je om dit te begrijpen en erop in te spelen. Welkom in ons Xceptional ecosysteem, een plek voor briljante groei. Meer hierover weten? Kom naar onze speeddate tijdens de KSF Inspiratiedag en je leert alles over de impact van AI op CX.

Dialog Group klantcontact optimaliseren

Dialog Group

Digitale Collega

Een Digitale Collega ondersteunt je medewerkers in het klantcontact door repeterende werkzaamheden geautomatiseerd over te nemen. Hierdoor kunnen meer klanten tegelijkertijd worden geholpen en kan de medewerker meer tijd besteden aan de complexere of meer rendabele klantinteracties. Hiermee maken we voor de organisaties het klantcontact schaalbaar, betaalbaar en klaar voor de toekomst.

Ocaro klantenservice verbeteren

Ocaro

Trainingen, e-learnings & monitoring voor waardevol klantcontact

 

Is het behoud van medewerkers voor jou actueel? En heb je de ambitie om de gedragskant in klantcontact te verbeteren? Dan maken we graag kennis met jou!

Ervaar tijdens de speeddate hoe je deze 2 ambities kunt combineren en concretiseren! Op een praktische en interactieve wijze gaan we met elkaar aan de slag.

Ocaro is al meer dan 20 jaar opleider in waardevol klantcontact. Bij Ocaro geloven we niet in

one-off trainingen. Onze visie is gericht op duurzame gedrags- en cultuurverandering.

Mobile XL klantcontact optimaliseren

Mobile XL B.V.

Proces verbetering en Automatisering voor klantsupportteams

Optimaliseer Uw klantensupport met Zoho Desk - Ontgrendel Uw Succes! Bent u op zoek naar de ultieme manier om uw klantensupport naar een hoger niveau te tillen? Maak kennis tijdens de inspiratiedag en ontdek hoe Mobile XL uw processen optimaliseert én uw klantensupport naar een geheel nieuw niveau tilt.

Optimaliseer Uw Processen, Verhoog de Efficiëntie! We stroomlijnen we uw klantensupportprocessen als nooit tevoren. Dankzij intuïtieve ticketbeheerfuncties kunnen uw teams moeiteloos klantvragen beheren, prioriteren en oplossen. Automatiseer routinetaken en toewijzingen, waardoor uw agenten meer tijd kunnen besteden aan complexe kwesties en persoonlijke interacties.

Verrijk Uw Data, Verhoog de Klanttevredenheid! Data is de sleutel tot beter begrip van uw klanten. We leggen u waardevolle interactiegegevens vast en ontsluit u inzichten die de klanttevredenheid verhogen. Personaliseer uw ondersteuning op basis van het gedrag en de behoeften van uw klanten, en lever op maat gemaakte oplossingen die hun verwachtingen overtreffen.


Bespaar Tijd, Bied Snelheid! Tijd is kostbaar, zowel voor uw klanten als uw team. We versnellen uw reactietijden en resoluties door middel van slimme automatiseringen en een georganiseerde kennisbank.


Verlaag uw kosten! Met Zoho Desk besparen we enorm op uw huidige licentiekosten en externe consultancy kosten.


We ontmoeten u graag tijdens een speeddate op 13 september!

Content Guru

Cloud Contact Center services

Content Guru is leverancier van het storm Cloud Contact Center platform. Een cloud oplossing voor klantcontact. Met het storm-platform is klantcommunicatie over alle kanalen (telefoon, sms, chat, social, media, etc. heen te integreren met bestaande applicaties die binnen organisaties worden gebruikt zoals Workforcemanagement, CRM en financiële applicaties. Ook werkt het storm-platform uitstekend samen met bestaande telefonie omgevingen. Storm wordt geleverd vanuit de cloud. Het enige wat nodig is, is een internetverbinding en device. Diverse organisaties in de Benelux werken inmiddels met Content Guru zoals Feenstra, Stedin, Fleurop en Sodexo.

Orion Intelligence

AI gebaseerde automatisatie voor CS diensten. Dit voor zowel digitale tekst als telefonie!

Orion stelt ondernemingen in staat om geautomatiseerd actie te ondernemen op schriftelijke en gesproken klantvragen. We verhogen de efficiëntie zodat de klantenservice grotere volumes makkelijker kan verwerken, meer inzicht krijgt in klantvragen en de klanttevredenheid verhoogt. Orion is een engine op basis van AI die bovenop je website, bestaande e-mailoplossingen en CRM-systemen kan worden aangesloten.

Seamly

Conversational hub

Geen wachttijden, geen keuzemenu’s, één keer je vraag stellen in je moedertaal, alles makkelijk zelf regelen of naadloos door naar een medewerker. 

Oftewel: alles geregeld in één gesprek. Daar zorgen wij voor met ons conversational integratieplatform, slimme voice-assistent en chatbot. Meer zien van hoe we dat bijvoorbeeld bij Eneco, De Efteling en DHL doen? Of even sparren over jullie situatie? Kom daten, we zien je graag.

AtHand Serious Gaming B.V.

Ontdek gamification in slechts 20 minuten! Doe mee aan een interactieve inspiratiesessie waarin we laten zien hoe gamification een verandering teweeg kan brengen in betrokkenheid en leren. Welke doelen kun je bereiken met deze innovatieve leermethode? Hoe stimuleer je motivaties en prestaties op een positieve manier? Laat je nieuwsgierigheid de vrije loop en de start naar een nog meer boeiend en afwisselend leerlandschap kan beginnen! Wij nodigen je graag uit bij één van onze speeddates. 


En wie ga jij dan speeddaten? Bij Tele’Train hebben wij een passie voor leren en ontwikkeling. Wij zijn een onderwijskundig opleidingsbureau met 48 professionals. Begonnen als pionier met persoonlijke trainingen in klantcontact. Offline-trainingen geven wij nog steeds, maar we zijn sindsdien op veel meer terreinen inzetbaar. Als adviseurs, ontwikkelaars, ontzorgers en meer. Specifiek voor leren en ontwikkelingstrajecten. Vrijwel alle specialismen onder één dak, waarvan gamification/ game-based learning een belangrijk onderdeel is en daar zijn we hartstikke trots op. Wij kijken er naar uit om jou te ontmoeten!

Omnidesk

Klantenservice software

AI-ondersteunde e-mail respons, macro-suggesties en spraakherkenning ter optimalisatie van uw klantenservice afdeling interessant? Wij zijn Omnidesk, een ambitieuze Nederlandse onderneming gevestigd in Leiden en gespecialiseerd in klantenservice software. Wij bieden een volledig omni-channel ticketing systeem met de nieuwste snufjes op het gebied van o.a. 360-graden klantbeeld, AI, chatbots, routering, social media en telefonie. Hiermee ondersteunen we dagelijks huidige klanten zoals Greenchoice, Simyo en Pathé. Omnidesk kenmerkt zich door het Nederlandse karakter, innovatie, korte lijntjes en direct schakelen. U bent van harte welkom tijdens de inspiratiedag. We kijken ernaar uit meer over uw organisatie te horen en informeren u graag over onze software. Tot dan!

Contact Center Live

Contact Center Live is dé leverancier van het krachtige Hermes360 contactcenter-platform en meest complete klantenservice software-oplossing van Zendesk.

Maak kennis met Contact Center Live, dé leverancier van het krachtige Hermes360 contactcenter-platform en Premium Master partner van Zendesk. Ontdek hoe je jouw organisatie naar een hoger niveau tilt met onze intuïtieve omnichannel oplossing inclusief Ai toepassing die klaar is voor de toekomst. Met onze expertise helpen we jouw medewerkers effectief en efficiënt om te gaan met klantcontacten over diverse kanalen, zelfs in een continue veranderde technologische wereld. Reserveer nu jouw speeddate moment en ervaar het zelf!"

Verint Customer engagement

Verint

Creëer waarde voor klanten en de organisatie met Open CCaaS en CX Automation

Wat drijft de CX-strategie van je concurrenten en hoe kun je een voorsprong krijgen? In een wereld waarin concurreren op prijs steeds moeilijker wordt, blijft customer experience (CX) de belangrijkste factor.

Als organisatie moet je de mogelijkheden van goede CX breed inzetten: niet alleen binnen het contactcenter of binnen self-service, maar binnen de hele organisatie: Verwijder silo’s, integreer en orkestreer kanalen, zet in op de kracht van CX-automatisering en verras klanten en collega’s met verbeterde CX en lagere operationele kosten.

Tijdens de speeddate vertellen we je graag meer over hoe je met Verint’s Open CCaaS platform invulling kunt geven aan CX automatisering met de inzet van onze applicaties, data en breed inzetbare (generatieve en andere) AI.

Salesforce

CRM

Ontdek op 13 september de kern van Salesforce's magische formule: AI + Data + CRM. 

ChatGPT groeit explosief! Deze technologie is inmiddels onmisbaar in het dagelijks leven van uw klanten. Hun verwachtingen stijgen snel; ze eisen snelle reacties en betrokkenheid op maat via hun favoriete kanaal, wanneer het hen uitkomt. Tegelijkertijd staat uw service budget onder druk.

Dit jaar introduceerden we Einstein GPT, onze volgende generatie AI. We geloven dat dit het krachtigste gebruiksscenario is. Einstein GPT for Service kan klantenservice opschalen via AI, data en CRM, terwijl het ook de agent productiviteit verhoogt. Sluit aan en laat u inspireren door Einstein GPT for Service


Trust: Uw data blijft van u - het wordt nooit buiten Salesforce opgeslagen. Met de Einstein GPT Trust Layer zetten we een nieuwe standaard voor vertrouwde AI, zodat uw klantdata altijd veilig blijft.


Relevante content: Generatieve AI biedt de juiste respons voor elke klant, waardoor boeiende en naadloze ervaringen ontstaan die klanttevredenheid verhogen.


Efficiëntie en productiviteit:
Einstein GPT for Service maakt de admin van je agent moeiteloos. Met één klik kunnen uw agenten zaken sneller oplossen en een hoogwaardige service bieden.

In een tijd van veranderende klantbehoeften is AI omarmen niet alleen slim, maar ook noodzakelijk. Doe mee en leidt met de kracht van Generatieve AI.

Polly.help Kennismanagement Software

Polly.Help

Kennismanagement Software


Ontdek Polly.Help: jouw weg naar efficiënt kennisbeheer! 

Bij Polly.Help richten we ons op het stroomlijnen en beheren van informatie, waardoor zowel jouw klanten als medewerkers moeiteloos het juiste en consistente antwoord vinden op hun vragen.


Herken je dat informatie binnen de organisatie versplinterd is en je daardoor lang moet zoeken om het juiste antwoord op een vraag te vinden? Herken je ook dat, wanneer informatie eindelijk is gevonden, je niet met zekerheid kan zeggen of de informatie up-to-date is? En dat klanten hetzelfde ervaren op de website, waardoor ze veelal onnodig bellen over standaard vragen?
Wellicht komt het je ook bekend voor dat die ene senior medewerker, die alle kennis in zijn hoofd bewaart, gebruikt wordt als vraagbaak totdat… hij uit dienst treedt en deze kennis verloren gaat.

Of is het inwerkproces van nieuwe medewerkers nog steeds gericht op het opdoen van kennis in plaats van het opzoeken van kennis? Neem dan zeker deel aan een speeddate met Polly.Help!

Na onze speeddate begrijp je volledig wat kennismanagement inhoudt en welke voordelen het voor jouw organisatie kan bieden. Daarnaast geven we je concrete voorbeelden van hoe onze klanten, de beschreven uitdagingen hebben getackeld en de behaalde resultaten.

Zendesk

CX software

Bij Zendesk zetten we ons in om de complexiteit van bedrijfsvoering te vereenvoudigen en het bedrijven en klanten gemakkelijk te maken om relaties aan te gaan. We laten bedrijven zien hoe ze alledaagse klantinteracties kunnen transformeren in buitengewone ervaringen. Waarom is dit belangrijk? Omdat we allemaal klanten zijn. Wij vinden dat het leven er een beetje beter op wordt als de klantervaringen die we allemaal hebben soepel, moeiteloos en zinvol zijn.


Tijdens de KSF Inspiratiedag gaan we graag het gesprek aan over de volgende onderwerpen, waarbij wij benieuwd zijn hoe jullie daar naar kijken, en wij kunnen vertellen wat wij op dit gebied doen:
- het gebruik van AI voor agents, en het voordeel van een kant-en-klaar AI model voor klantenservice organisaties
- samenbrengen van kanalen zoals e-mail, WhatsApp, messaging en telefonie in 1 centrale oplossing
- gebruik maken van kennis artikelen om consistentie en kwaliteit te verhogen
- slimme workflows voor het samenwerken met andere afdelingen, via bijvoorbeeld MS Teams
- inzet van chatbots voor alle digitale kanalen (dus niet alleen chat, maar ook WhatsApp, Facebook messenger en zelfs e-mail)
- het verhogen van self-service en 24/7 bereikbaarheid dankzij FAQ portalen en intelligente webformulieren

Wij kijken er naar uit om dit gesprek met jullie aan te gaan!

OBI4wan klantenservice verbeteren.

OBI4wan

Online oplossingen voor webcare, messaging, livechat, chatbot, whatsapp, social listening en monitoring

Denk je na over bijvoorbeeld Whatsapp, verbeteren van je bereik, of een chatbot en kan je wel wat advies gebruiken? Date dan met OBI4wan. We vertellen je graag hoe eenvoudig en klantvriendelijk je kan uitblinken in digitaal klantcontact. OBI4wan is al meer dan 12 jaar een betrouwbare leverancier voor zowel de zakelijke als overheidsmarkt, en we barsten van de kennis en ervaring. Wat voor ons telt is hoe snel en goed jouw klant geholpen wordt.


In OBI Engage bieden we Proactive Messaging in WhatsApp, een slimme chatbot die Generative AI toepast voor de beste antwoorden, het monitoren van je bereik of sentiment, het toepassen van je Tone of Voice en nog veel meer. Wil je gaan voor ruimere bereikbaarheid en uitbreiding van servicekanalen zonder op service en efficiëntie in te leveren? Wij laten graag zien hoe we daarbij kunnen helpen.


Bij OBI4wan werken zo'n 70 professionals met hart voor klantcontact. We zijn ISO 27001 gecertificeerd, WhatsApp Business Service Provider, en zijn onderdeel van de Spotler groep.