KSF HR-congres 2025

Kortingscode: FRANKWATCHING

Video Aspect Ratio: 4:1

KSF HR-congres 2025

Creëer de toekomst van klantcontact

2

Keynote speakers

160+

Bezoekers

2

Praktijkcases

Creëer de toekomst van klantcontact – Duurzame groei in een vitale werkomgeving

De wereld van klantcontact ontwikkelt zich razendsnel, gedreven door technologie én een groeiend besef van menselijk welzijn. De KCC-medewerker van de toekomst is wendbaar, digitaal vaardig én bovenal een authentieke professional die uitblinkt in menselijk contact.

Op het KSF HR-congres 2025 richten we ons op de cruciale rol van leiderschap in deze transformatie. Hoe empoweren we onze klantcontactmedewerkers om niet alleen mee te bewegen met veranderingen, maar hierin te floreren? Wat vraagt dit van onszelf als manager of directie?

Samen onderzoeken we strategieën voor duurzame persoonlijke ontwikkeling en het creëren van een fijn en vitaal werkklimaat. Van toekomstbestendige personeelsplanning tot innovatieve teamontwikkeling: we ontdekken hoe we medewerkers kunnen inspireren tot groei, veerkracht en duurzame productiviteit.

Verwacht een dynamisch programma vol inzichten en praktische handvatten om een toekomstvisie te realiseren waarin menselijk potentieel en een positieve werkcultuur centraal staan. Bouw met ons mee aan de toekomst van klantcontact, waarin elke medewerker zich gewaardeerd voelt en duurzaam kan groeien in een vak dat snel verandert.

Headlines

Bas Kremer
Joris Mencke
Verdiepingssessie SER

Reserveer snel je plek!

2 juli 2025
10.00 - 14.00
00
dagen
00
uren
00
minuten
00
seconden

Keynotes

Joris Mencke

Joris Mencke

Waarom slagen sommige organisaties wel in hun plannen, en andere niet? Maar liefst 74% van de verandertrajecten faalt. Gelukkig blijft er, als 74% faalt, 26% van de organisaties over die wél slagen. Wat doen zij anders?

Tijdens het KSF HR-congres neemt Joris ons mee in de wereld van verandering (strategie), leiderschap, werkgeluk en samenwerking en laat hij zien hoe jij en jouw organisatie voor jullie doelgroep, de medewerkers, het verschil kunnen maken.

Aan de hand van de pijlers passion, people & principles houdt hij ons een eerlijke spiegel voor: hoe zorg je ervoor dat mensen niet alleen weten wát ze moeten doen, maar het ook echt gaan dóen?

Joris laat zien waarom strategie pas werkt als leiderschap werkt en hoe je een winnende cultuur bouwt voor de toekomst waarin mensen zich veilig, gewaardeerd en geïnspireerd voelen. 

Bas Kremer

Bas Kremer

In essentie draait elke organisatie om samenwerking. Maar zijn we écht een team of slechts een verzameling individuen? Zonder synergie blijft een groep slechts een groep, geen team. 

Bas vertaalt zijn ervaring uit de Special Forces en zijn praktische academische inzichten naar concrete teamverbetering. Hij benadrukt het verschil tussen verandering en verbetering: “Verandering is een gegeven, verbetering is een keuze die bewuste aandacht, mindset, moed en discipline vereist.” Dit is je wake-up call: “Teamlid zijn is meer dan alleen je taak uitvoeren.” Als je jezelf een professional noemt, leef dat dan ook: constant streven naar zelfoptimalisatie, teamoptimalisatie en procesoptimalisatie. 

Tijdens deze keynote deelt Bas de basisvoorwaarden die cruciaal zijn voor een krachtig team en voor jouw rol als leider van de toekomst. De basis? Balans! Want; pas als de mens in balans is, kan de professional excelleren.  


"De basisstenen ‘Vertrouwen, communicatie en empowerment’. Deze zullen vanaf nu als kapstok dienen om de kracht van je team en jouw impact daarin te meten en te verbeteren". 

Verdieping

sociaal-economische_raad_ser_logo

Hoe kijkt de SER naar de inzet van AI?

Anna Gerbrandy en Nanda Piersma, leden van de SER, geven tijdens het KSF HR-congres 2025 een inkijk in de kernpunten van het SER-advies AI en Werk.

AI heeft ontegenzeggelijk impact op het klantcontactvak van vandaag en morgen. Werk verandert, werk verdwijnt en er komt nieuw werk bij. Het SER-advies onderstreept het belang van investeren in AI-innovatie en AI-adoptie. Volgens de SER biedt AI kansen om werk menselijker, zinvoller en efficiënter te maken, mits zorgvuldig, transparant en inclusief toegepast.

Hoe kijkt de SER naar de inzet van AI? Waar liggen kansen en waar moeten we voorzichtig zijn als het gaat om de toekomst van werk? Waar liggen de verantwoordelijkheden van overheid, werkgevers én werknemers? Hoe kijk jij als leidinggevende of HR-professional naar de impact van AI op de waardigheid van werk? Geen technische termen, maar prikkelende dilemma’s over de inzet van AI. Denk en praat mee over de toekomst van klantcontact, waarin technologie en menselijk welzijn hand in hand gaan.

luuk-pouwer

Dagvoorzitter

Maak kennis met Luuk Pouwer, de dagvoorzitter van het congres! Luuk zorgt ervoor dat de deelnemers actief betrokken worden bij de keynotes en praktijkcases. Met zijn frisse aanpak én kennis uit de branche, vanuit zijn rol als Senior Manager Klantcontact bij SUSA, stimuleert hij de juiste interacties zodat prikkelende vragen worden gesteld. Bereid je voor op een inspirerende dag vol inzichten en connecties!

2 juli 2025

10.00 - 14.00

Inloop vanaf 09.15
Napraten vanaf 14.00

klantcontact-event-locatie-1

Amsterdam

DPG Media
Mediavaert

Van der Madeweg 40
1114 AM Amsterdam

€175,-

Leden krijgen 1 gratis ticket en de overige tickets 50% korting.

Sponsoren KSF HR-congres 2025

sponsor-icoon
Wordt ook sponsor! 

Sponsoring van het KSF HR-congres draagt bij aan jullie naamsbekendheid. Het biedt vele netwerkmogelijkheden en kennisdeling is ook een belangrijk onderdeel van de sponsormogelijkheden. Je kunt jouw expertise namelijk delen tijdens de break-outsessies. Meer informatie over de verschillende pakketten lees je in de sponsorbrochure.

fotocollage-ksf-hr-congres-2024

Sfeerimpressie 2024