Inhoud
Hoe zorg je voor de beste werkplek voor klantcontactmedewerkers in deze overspannen markt waarin de werkomgeving en de eisen van de consument continu veranderen? Een werkplek waarbij zij first time fix en met hoge mate van efficiëntie de klant kunnen helpen en daarmee een optimale klantbeleving kunnen creëren. Want uiteindelijk komt het aan op de kwaliteiten en inzet van individuele medewerkers. Zij moeten kunnen omgaan met enorme datahoeveelheden en stimuli om vervolgens de klant buitengewoon van dienst te kunnen zijn. Zij zorgen immers voor tevreden klanten én dus voor goede resultaten.
Gastheer Ger Koedam, Klantcontact Consultant Pegamento, neemt je mee door de sessie en vertellen over hoe digitale transformatie kan bijdragen aan een future proof werkplek voor klantcontactmedewerkers, waardoor zij goed kunnen anticiperen op de veranderende werkomgeving en consument eisen.
Sprekers
Brigitte Arts - Hoofd klantenservice & claims bij Nationale Nederlanden en OHRA
Hoe zorg je ervoor dat jouw klantcontactmedewerkers de handvatten hebben om de klant optimaal van dienst te kunnen zijn? Met haar jaren ervaring in het contactcenter bespreekt Brigitte haar ervaringen en kennis in het veranderende (digitale) landschap en hoe zij hierop inspeelt. Met het doel voor ogen om zowel de klant- als medewerkerstevredenheid te waarborgen en een optimale klantbeleving te creëren.
Willem van den Brink - Directeur Apptime
Hoe zorg je ervoor dat jouw medewerkers verbonden en betrokken blijven aan jouw organisatie in deze overspoelde vacature markt? Met zijn jaren ervaring in workforce management neemt Willem je mee in de trends en ontwikkelingen van werknemers en hun werkomgeving en hoe je hierin de optimale balans vindt en hen verbonden en betrokken houdt aan de organisatie.
Programma
14.30 – 15.00 | Inloop
15.00 – 16.30 | Inhoudelijke sessie