Hoe gebruik je data en technologie voor het klantcontact optimaliseren

De do’s en don'ts van het automatiseren van klantcontact

Hoe gebruik je data en slimme technologie voor het optimaliseren van klantcontact?

Inhoud

Kom luisteren naar twee realistische praktijkcases en leer de do’s en don’t van het automatiseren van klantcontact. Naast de twee praktijkcases ondersteunen we deze middag met discussies & stellingen op het gebied van data en automatisering. We sluiten af met een gezellige netwerkborrel. Wees er snel bij want de hoeveelheid plaatsen zijn beperkt (20).


Helan case (OZ & Partena fusie)
Maak kennis met Helan, een Belgisch ziekenfonds, en krijg inzicht in hoe zij tijdens de drukte van een fusie er toch voor zorgen dat klanten op een juiste en snelle manier geïnformeerd worden. De customer service agent staat hierin centraal. Hoe kan je hen ondersteunen via slimme technologie? Wat zijn de do’s en don'ts die hun traject typeren?


Halfords case – ‘Het gebruik van interactie analyse voor het ontwerp van een optimale klantcontact strategie’
Ontdek hoe Webhelp Halfords heeft geholpen inzichten uit conversaties met klanten te gebruiken om een contactstrategie te ontwerpen die de waarde van zowel menselijke als geautomatiseerde ondersteuning optimaliseert. In deze sessie deelt Kika Welvaart praktijkvoorbeelden waarin Natural Language Processing (NLP) en interactie analyse worden gebruikt om vernieuwende oplossingen voor organisaties en hun klanten te creëren.

 

Kika Welvaart, Managing Consultant bij Webhelp's consultancy bureau Gobeyond Partners. Kika is een expert met meer dan 10 jaar ervaring in het ontwikkelen van operating models, het stimuleren van operational excellence en het ontwerpen van customer journeys. Zij leidde met succes grote transformatieprojecten in Europa en het Midden-Oosten. 


In het laatste half uur gaan de sprekers met de deelnemers in gesprek over een aantal scherpe stellingen.  

Programma

14.30 – 15.00 |  Inloop

15.00 – 15.30 | Helan case (OZ & Partena fusie)

15:30 - 16:00 | Halfords case
16:00 - 16:30 | Discussie aan de hand van stellingen.
16:30 - 17:30 | Borrel

Naar het aanmeldformulier:

7 juli 2022

15:00-16:30

klantcontact-event-locatie-1

Doorn

KSF Koetshuis
Driebergsestraatweg 27

Gratis voor leden

Niet-leden mogen eenmalig gratis deelnemen