Showcase kanaalstrategie | Een uitdagende weg naar een fijne klantreis

Een uitdagende weg naar een fijne klantreis

Showcase kanaalstrategie met hollandsnieuwe

Inhoud

Het bepalen van de juiste kanaalstrategie die werkt voor jouw organisatie is een blijvende uitdaging. Klantverwachtingen veranderen, trends komen en gaan en daarnaast is een organisatie continue in beweging.


Cindy Jansen houdt zich hier vanuit haar rol als Product Owner ‘customer experience’ bij hollandsnieuwe dagelijks mee bezig. Op basis van data, klant- en cultuurkennis en financiële mogelijkheden bepaalt zij welke servicekanalen worden ingezet en kiest zij de samenwerkingspartners uit. Cindy deelt op 6 oktober haar kennis tijdens de expertsessie ‘Een uitdagende weg naar een fijne klantreis’.

We verwelkomen je graag vanaf 11.45 uur voor een lekkere netwerklunch op het KSF Koetshuis in Doorn, een sfeervolle locatie op Utrechtse Heuvelrug! Om 12.45 uur start het inhoudelijke programma.

Deze expertsessie is specifiek bedoeld voor leidinggevenden binnen het inhouse klantcontactcentrum en ICT architecten (max 20 deelnemers).

Programma

11.45 – 12.00 |  Inloop

12.00 – 12.45 | Lunch

12:45 - 14:00 | Inhoudelijke sessie

Naar het aanmeldformulier:

Je kunt je tot donderdag 29 september 12.00 uur kosteloos afmelden via dorien.exalto@klantenservicefederatie.nl. Voor afmeldingen na 29 september of als je onaangekondigd niet naar de expertsessie komt brengen wij € 24,95 exclusief btw in rekening.

6 okt 2022

12:00-14:00

klantcontact-event-locatie-1

Doorn

KSF Koetshuis
Driebergsestraatweg 27

Gratis voor leden

Niet-leden mogen eenmalig gratis deelnemen