Praktijkcase bol.com
Hoe bol.com data gebruikt om de online ervaring van klanten te optimaliseren:
bol.com heeft relatief weinig direct of fysiek contact met zijn klanten. Nagenoeg alle contacten vinden digitaal plaats, via de website of de app. Best afstandelijk zou je zeggen. Toch kent bol.com jou als klant vrij goed. Met die kennis zijn ze in staat om je een steeds betere ervaring te bieden. Hoe ze dat doen? Dat hoor je tijdens de KSF-expertsessie Online Experience op 12 oktober 2021.
Een uitmuntende (online) customer experience
De website biedt veel kansen om de klantervaring te verbeteren. Wat kunnen we leren van bol.com over het zinvol inzetten van data voor een uitmuntende customer experience? Wat zijn de do’s en dont’s? Wat vinden online klanten belangrijk? Hoe maak je de online klantervaring zo persoonlijk en oprecht mogelijk? Waarmee bind je klanten aan je bedrijf?
Kom naar deze expertsessie en krijg antwoorden op al deze vragen.
Sprekers
Jeroen Velthof | Manager Customer Happines Analytics