KSF-expertsessie Online Experience

Hoe bol.com data gebruikt om de online ervaring van klanten te optimaliseren

Praktijkcase bol.com

Hoe bol.com data gebruikt om de online ervaring van klanten te optimaliseren bol.com is nou typisch zo’n bedrijf dat relatief weinig direct of fysiek contact heeft met hun klanten. Nagenoeg alle contacten vinden digitaal plaats, via een website of een app. Best afstandelijk zou je zeggen. Toch kent bol.com jou als klant vrij goed. Met die kennis zijn ze in staat om jou als klant een steeds betere ervaring te geven. Hoe ze dat doen? Dat hoor je tijdens de KSF-expertsessie Online Experience op 12 oktober.


Een uitmuntende (online) customer experience

De website biedt veel kansen om de klantervaring te verbeteren. Wat kunnen we leren van een platform als bol.com als het gaat om het zinvol inzetten van data voor een uitmuntende customer experience? Wat zijn de do’s en dont’s? Wat vinden online klanten belangrijk? Hoe maak je de online klantervaring zo persoonlijk en oprecht mogelijk? Waarmee bind je klanten aan je bedrijf? Kom naar deze expertsessie en krijg antwoorden op al die vragen.

Sprekers

Jeroen Velthof | Manager Customer Happines Analytics

Naar het aanmeldformulier:

12 oktober 2021

14:00 - 17:00

klantcontact-event-locatie-1

Regio Utrecht

Gratis voor leden

Niet-leden mogen eenmalig gratis deelnemen
arrow_drop_up arrow_drop_down