Klantenservice Federatie

KSF-expertsessie Leiderschap

Inhoud

Terug naar kantoor. Of… een beetje terug naar kantoor? Of volledig thuis werken? Op welke variant je organisatie ook uitkomt, hybride werken vraagt om ander, meer verbindend leiderschap.


Talloze tips, artikelen en boeken bieden handvatten voor leiderschap.  En wat zijn die dan voor leidinggeven aan een hybride klantcontactorganisatie? Wat zijn de belangrijkste do’s and dont’s waar je als leidinggevende in een klantcontactomgeving rekening mee moeten houden?


Vragen van nu, antwoorden van morgen. Op 2 september werk je samen met een selecte groep leiders in klantcontact aan een beknopte handleiding voor leidinggeven aan een hybride klantcontactorganisatie. En dat onder begeleiding van niemand minder dan Jeroen Busscher, auteur van het boek Leidinggeven in de hybride organisatie.


Deze sessie is uitsluitend bedoeld voor leidinggevenden van/in een klantcontactcenter.

Sprekers

Jeroen Busscher, auteur Leidinggeven in de hybride organisatie

Naar het aanmeldformulier:

Inloop vanaf 09.00 & om 12.30 uur ronden we af met een broodje
klantcontact-event-locatie-1
Driebergsestraatweg 27, 3941zs, Doorn
Niet-leden mogen eenmalig gratis deelnemen