KSF-expertsessie Leiderschap met Jumbo

Van afdeling naar cultuuraanjager

De reis van Jumbo en hoe we deze zelf kunnen maken.

Inhoud

Jumbo is hard op weg één van de meest klantgerichte bedrijven van Nederland te worden. Een doelstelling waar we allemaal wel naar streven maar… eentje die toch niet zo eenvoudig blijkt.


Waar de directie en afdeling marketing een mooie strategie bedenken, is de afdeling klantcontact als geen ander in staat deze strategie dagelijks in de praktijk te toetsen. Toch blijkt het voor veel klantcontactmanagers een uitdaging om de eigen organisatie te voeden met de inzichten, ervaringen en tips die elke dag weer worden opgedaan. Silovorming, de waan van de dag, incidenten en operationele uitdagingen, het blijken lastig te nemen barrières. 


Marcia van den Berg, verantwoordelijk voor het Jumbo Service Center, deelt de ervaringen die zij opdoet in deze reis. Uitdagingen en situaties die voor veel klantcontactmanagers herkenbaar zullen zijn én waar we tijdens deze sessie samen dieper op ingaan. We staan toch allemaal te popelen onze organisatie nog meer te voeden met échte klantervaringen en onze rol als aanjager van een klantgerichte cultuur verder uit te bouwen?


Deze KSF Expertsessie leiderschap is bedoeld voor leidinggevenden binnen klantcontact en het wordt een lekker interactieve werksessie. We willen niet alleen leren van de ervaringen van Marcia, we willen ook elkaar helpen tot effectieve en concreet uitvoerbare acties te komen. Acties waarmee je, de volgende dag, direct mee aan de slag kunt.


Interesse? Meld je snel aan!

Programma

12.00 – 12.30 | Inloop

12.30 – 13.30 | Lunch

13:30 - 16:45 | Sessie

Naar het aanmeldformulier:

10 mei 2022

12:00 - 16:45

klantcontact-event-locatie-1

Veghel

Hoofdkantoor Jumbo

Gratis voor leden

Niet-leden mogen eenmalig gratis deelnemen