KSF Expertsessie HR | Druk op de ketel!

Ledengesprek: Druk op de ketel!

‘Klanten zullen gewoon moeten accepteren dat de bereikbaarheid minder is de komende maanden’.


Eens of oneens? Wat is jouw oplossing?

Inhoud

De druk op de ketel is bij veel contactcenters hoog. Personeelstekort in combinatie met pittige klantgesprekken, een verhoogd aantal contacten door externe factoren (bijvoorbeeld de veranderende energiemarkt) en regelmatig een hoog ziekteverzuim zorgen voor enorme uitdagingen voor klantcontactmanagers en teamleiders. 


Omdat deze problematiek binnen vele contactcenters een stempel drukt op de dagelijkse gang van zaken, wil de expertgroep HRM met team- leiders en managers het gesprek aan gaan. 

Want wat doe jij eraan om de druk van de ketel te halen, en welke creatieve maar nuttige oplossingen zetten andere leidinggevenden in? 


Heb jij zelf casuïstiek welke je graag wil bespreken?

Deze kun je vooraf delen zodat we hier tijd aan kunnen besteden gedurende het ledengesprek. Mail naar: events@klantenservicefederatie.nl


Wat is een ledengesprek?

Kenmerkend aan een ledengesprek is de vertrouwelijke omgeving, waar klantcontactprofessionals eerlijke verhalen delen en op deze manier leren van elkaars ervaring en expertise. 


Doelgroep: klantcontactmanagers en teamleiders

Programma

14.30 – 15.00 |  Inloop

15.00 – 16.30 | Ledengesprek

16:30 - 17:30 | Borrel
Inclusief borrel
klantcontact-event-locatie-1

Amersfoort

HK ContactCare

Piet Mondriaanplein 23

3812 GZ Amersfoort

Niet-leden mogen eenmalig gratis deelnemen