KSF organiseert een paar keer per jaar een ISO 18295 begeleidingstraject. Na het traject ben je – als je dat wilt – al grotendeels klaar voor je ISO-certficering. Management en staf kan sowieso aan de slag met het verbeterplan wat voortkomt uit de analyse.
Samen met experts, ervaringsdeskundigen en deelnemende organisaties analyseren we alle facetten van je KCC aan de hand van de ISO-norm voor contactcenters, zodat je precies weet welke verbetermaatregelen je moet implementeren om tot excellent klantcontact te komen.
"De ISO 18295 geeft organisaties een houvast voor het borgen van de kwaliteit in het klantcontactcenter en geeft richting aan een continu verbeterproces van klantcontact binnen de organisatie".
Het verbetertraject
Je krijgt begeleiding bij het invullen van de zelfevaluatie van de ISO 18295, het maken van een planning voor het uitvoeren van de verbeterplannen en een aantal 1 op 1 consulten tijdens het implementeren van de verbeteracties. Ter ondersteuning krijg je toegang tot.Een e-learning met toelichting van auditor, Gerard Noordermeer & duiding van de ISO-norm door een van de grondleggers van de ISO 18295, Paul van Ladesteijn.
De online ISO 18295 community met ervaringsdeskundigen, voormalige & huidige deelnemers aan het verbetertraject.
Optioneel en niet kosteloos inbegrepen. Een pre-audit waarbij de ingevulde zelfevaluatie beoordeeld wordt door een ISO 18295 auditor.
Kosten
Kosteloos voor KSF-leden. Niet-leden betalen €2.395,- excl. btw.