- Doelgroep: KCC managers, leiders en C-level
De stille kracht die jouw omzet maakt of breekt, tijd om het podium (terug) te pakken.
Contact met klanten is overal, altijd. Zij zijn het bestaansrecht van een organisatie. En toch wordt klantcontact vaak gezien als een kostenpost. We weten goed wat het kost en minder goed wat het opbrengt. Terwijl de focus ligt op marketing en sales, blijft één cruciale kracht onderbenut: klantcontact. Juist daar ligt de waarheid van je merk.
Herkenbaar?
Je zit in de boardroom. Je ziet de waarde maar intern blijf je strijden tegen korte-termijn denken, tegen collega’s die klantcontact niet ‘strategisch’ vinden. Of niet goed begrijpen wat echt goed contact kan opleveren. Veel investeren in acquisitie, minder in de dienstverlening en het behouden en binden van klanten.
Kortom: hoe krijg je een investeringsvoorstel succesvol door de boardroom?
Tijd voor regie. Voor impact. Voor boardroom-waardig klantcontact.
Tijdens dit intervisiegesprek duiken we in de boardroom-strategie voor klantcontact. Met andere eindverantwoordelijken en directieleden verkennen we hoe je:
Voor wie is dit?
Voor leiders die weten dat klantcontact het verschil maakt en klaar zijn om die waarde te claimen. Voor C-level die willen leren hoe je klantrelaties omzet in resultaat. En voor iedereen die klaar is om van ‘service’ een strategische pijler te maken.
Veiligheid. Status. Controle.
Dat is wat je wint als je klantcontact goed op de kaart zet. Geen ruis meer. Geen strijd. Maar erkenning, invloed en resultaat.
Je weet hoe je de waarde van klantcontact en klanten in kaart brengt zodat je controle hebt over je eigen kosten, maar ook de opbrengsten.
📅 Meld je aan en pak je plek aan de boardroom tafel!
Klantcontact zit overal in jouw organisatie, dus ook in de boardroom
12.00 -12.30 | Lunch
12.30 -14.30 | Intervisiegesprek