Interview | Steven Van Belleghem over AI in klantcontact
Interview | Steven Van Belleghem over AI in klantcontact
18 september 2024 
0 min. leestijd

Interview | Steven Van Belleghem over AI in klantcontact

De KSF-visie op AI in klantcontact is tot stand gekomen met input van diverse thought leaders. Beluister het volledige interview met Steven van Belleghem in de KSF Ledenomgeving (dit gedeelte van de ledenomgeving is ook bereikbaar voor niet-leden).

Steven van Belleghem

Steven Van Belleghem wordt algemeen beschouwd als een van 's werelds toonaangevende denkers op het gebied van klantbeleving. Zijn passie is het verspreiden van ideeën over de toekomst van klantbeleving. Hij deelt zijn ideeën via zijn bestsellers, sociale media en als spreker. Bedrijven zoals Disney, Mastercard, Mercedes, Booking.com, Heineken en Salesforce hebben zich door hem laten inspireren met zijn visionaire aanpak van klantbeleving.

Steven gelooft in de combinatie van gezond verstand, nieuwe technologieën, een empathische menselijke benadering, het spelen van het lange-termijnspel en het nemen van sociale verantwoordelijkheid om steeds opnieuw het hart en de loyaliteit van klanten te winnen.

Fragment interview


Volledig interview

Documentatie

Download het volledige KSF-visiedocument


Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen