Klantenservice Federatie

KSF Inspiratiedag 2022

Innovatie, Pitch&Putt en persoonlijk contact. 

De jaarlijkse KSF Inspiratiedag vindt op dinsdag 6 september fysiek plaats op de prachtige locatie ‘Buitenplaats Kameryck’ te Kamerik. Op een steenworp afstand van zowel Utrecht als Amsterdam verwelkomt KSF klantcontactprofessionals om deel te nemen aan een middag welke in het teken staat van inspiratie, innovatie én persoonlijk contact.

Keynote speaker

Als disruptive technology strategist en medeoprichter van het bedrijf RobotXperience is Randall van Poelvoorde gespecialiseerd in robotisering en de verhouding tussen mens en technologie.


Waar chatbots en automatiseringen binnen de klantcontactbranche steeds vanzelfsprekender worden, voorspelt Randall dat vooral de innovaties waarbij mens, menselijkheid en mensheid centraal staan een blijvende plek verwerven in onze toekomst. Daarnaast is Randall ervan overtuigd dat de sleutel tot het ontwikkelen van nieuwe diensten bij de klant zit. Zo vanzelfsprekend als dat lijkt, komt veel innovatie toch voort uit andere drijfveren. Kostenreductie is daarbij een belangrijke. Iets waar Randall niet op tegen is, maar waarvan hij wel durft uit te spreken dat je kosten eenmalig kunt reduceren terwijl een nieuw product dat veel klanten helpt veel meer waarde toevoegt.
 

Stay tuned! Binnenkort volgt meer informatie online over de bijdrage van Randall van Poelvoorde. 

13.35 – 14.30

Speeddates

Geïnspireerd door het verhaal van Randall van Poelvoorde worden de klantcontactprofessionals door middel van vier speeddaterondes van 15 minuten op de hoogte gebracht over de nieuwste innovaties binnen de klantcontactbranche. 


In aanloop naar de KSF Inspiratiedag ontvangen deelnemers een online formulier om hun voorkeur voor de speeddates kenbaar te maken, zodat zij in direct contact komen met de leveranciers waar zij interesse in hebben. Wil jij alvast weten welke leveranciers aanwezig zijn tijdens de KSF Inspiratiedag 2022? Bekijk het overzicht onderaan deze pagina. 


14.55 – 16.00

Leveranciers
pitch putt

Pitch & Putt

Na afloop van de speeddates bieden we deelnemers en leveranciers de mogelijkheid om na te praten tijdens een ronde Pitch&Putt. Pitch&Putt is op elk niveau spannend en uitdagend. En iedereen kan het! Vooraf krijgen de deelnemers een korte instructie van een instructeur. Na afloop van de Pitch&Putt sluiten we de KSF Inspiratiedag 2022 graag samen met jou af onder genot van een gezellige borrel (17:15 - 18:15)


16.15 – 17.15

6 september 2022

13:30 - 17:15

Inloop vanaf 13:00

Borrel vanaf 17:15

klantcontact-event-locatie-1

Buitenplaats Kameryck

Oortjespad 3
3471 HD Kamerik
kameryck.nl

Gratis voor leden

Niet-leden mogen eenmalig gratis deelnemen

Inhouse en facilitiare contactcentra die lid zijn van KSF krijgen voorrang bij inschrijving. 10 dagen voor start van de KSF Inspiratiedag ontvang je een bevestiging van deelname.
Annuleringsregeling: Je kunt je tot dinsdag 30 augustus 12.00 uur kosteloos afmelden via dorien.exalto@klantenservicefederatie.nl. Voor afmeldingen na 30 augustus of als je onaangekondigd niet naar de KSF Inspiratiedag komt brengen wij € 32,95 exclusief btw in rekening. 

Deelnemers speeddates

SUSA studentenpool uitzendbureau

SUSA

Studenten en/of flexpool(s) 

van studenten

orion

Orion Intelligence

Klantendienst automatisatie technologie

Telecats spraaktechnologie klantenservice verbeteren

Telecats

Spraakherkenning & kunstmatige 

intelligentie

youngcapital

Freeday

Arbeidsbemiddeling 

van digitale
en echte mensen

content guru klantcontact

Content Guru

Cloud contactcenter oplossingen
Omnidesk

Omnidesk B.V.

Klantenservice 

software

4Growth

4Growth.com BV

Effectieve gamification oplossingen
vodafone Ziggo inspiratiedag

VodafoneZiggo

Telecommunicatiediensten (incl. UC & KCC)
Klantenservice Freshworks

Freshworks

Gebruiksvriendelijk omnichannel-platform
AssistYou Voice technologie

AssistYou

Digitale spraakassistenten

KPN

Genesys 

Cloud

ViPcom

CCaaS

oplossingen

Pegamento

Werkplek

optimalisering

Sabio

CX tooling, consultancy, managed services

Genesys

Seamly

Conversational Connector