HU Workshop Digitale Transitie | 13 okt 2022

HU Workshop Digitale Transitie

Persoonlijke klantbeleving en persoonlijk klantcontact in een digitale omgeving

De workshop

Maakt (verdere) digitalisering van jullie klantreis en klantcontact een belangrijk onderdeel uit van jullie strategie, maar vraag je je af óf en hoe deze aansluit bij jullie klanten? Lukt het jullie (nog) niet om jullie klanten meer of beter van jullie digitale kanalen en diensten gebruik te laten maken? Dan is deze workshop echt iets voor jou. Maar ook als digitaal contact (nog) geen onderdeel uitmaakt van jullie klantreis en kanaalstrategie, is de workshop interessant. 


Deelname is voorbehouden aan KSF-leden. Met het oog op de leerdoelen, streven we naar een divers samengestelde deelnemersgroep wat organisatie, achtergrond en sector betreft. Dit kan betekenen dat we iemand helaas niet kunnen plaatsen als deelnemer. Als dit het geval is dan streven we ernaar de workshop op een later moment nogmaals aan te bieden. Personen die we dan in de eerste ronde hebben moeten teleurstellen, krijgen dan voorrang bij deze vervolgworkshop.


Inhoud:

Op 13 oktober organiseert KSF in samenwerking met de Hogeschool Utrecht een praktische workshop om jouw organisatie toekomstbestendig te maken op het gebied van een persoonlijke klantbeleving en persoonlijk klantcontact in een digitale omgeving.


De workshop is gebaseerd op het groeimodel voor digitale transitie met de klant als uitgangspunt dat door de Hogeschool Utrecht in een 2 jarig onderzoeksprogramma is ontwikkeld. Het groeimodel helpt je om jouw klanten succesvol mee te nemen in de (verdere) digitalisering van jullie klantreis en klantcontact.


In de workshop ga je aan de hand van concrete cases aan de slag met de 8 dimensies van persoonlijke dienstverlening die (ook) in een digitale context een rol spelen. Zie voor meer informatie de toolkit inclusief toelichting.


Na het volgen van de workshop:

  • weet je wat de 8 dimensies van persoonlijke dienstverlening zijn;
  • weet je hoe jullie organisatie hierop scoort en waar de grootste gaten zitten tussen jullie beleid, klantbehoefte en klantbeleving
  • beschik je over een schat aan interventiemogelijkheden en ideeën voor het overbruggen van die gaten
  • kun je zelf en met collega’s het groeimodel verder toepassen in je eigen organisatie en betrokken houdt aan de organisatie.

Programma

09.30 – 10.00 |  Inloop

10.00 – 12.30 | Workshop

12:30 - 13:15 | Lunch
Aansluitend verzorgen wij een lunch
klantcontact-event-locatie-1

KSF Koetshuis

 Driebergsestraatweg 27 3941ZS Doorn