HR | Sturen op gedrag, resultaat op KPI’s?

Sturen op gedrag, resultaat op KPI’s?

HR & Leiderschap

Doelgroep: leidinggevenden, coaches, HR

Inspiratiesessie

In klantcontact hebben we te maken met ‘harde’ KPI’s. Resultaten moeten behaald worden. Tijd is kostbaar en daarom schiet het coachen en trainen op de gedrag- en ontwikkelkant van mensen er nog wel eens bij in. En daarnaast: zie je wel voldoende resultaat van die effort?


Welke invloed hebben ontwikkeling, eigenaarschap en bevlogenheid op ziekteverzuim of de kwaliteit van het klantgesprek? Is het direct aan elkaar te relateren?


Anouk de Leeuw, specialist en trainer in klantgericht gedrag bij Ocaro, vertelt graag haar inzichten en deelt wat de wetenschap hierover zegt. Geert van Schaaij – teamleider KCC gemeente Dronten– vertelt over zijn (team)aanpak.


Uiteraard krijg je concrete handvatten om direct toe te passen binnen jouw team en gaan we met elkaar het gesprek aan.

Programma

09.30 - 10.00 | Inloop

10.00 - 10.15 | Opening

10.15 - 11.15 | Anouk de Leeuw
11.30 - 12.45 | Geert Schaaij – Hessels
12.45 - 13.30 | Afronding en gezamenlijke lunch
Je kunt je tot maandag 4 december 12.00 uur kosteloos afmelden via events@klantenservicefederatie.nl. Voor afmeldingen na deze datum of als je onaangekondigd niet naar de expertsessie komt brengen wij € 24,95 exclusief btw in rekening.

7 dec 2023

10.00-13.00

Inclusief lunch
klantcontact-event-locatie-1

Kasteel ter Horst

  Hoofdweg 74

7371AK Loenen

Gratis voor leden

Niet-leden mogen eenmalig gratis deelnemen