Inspiratiesessie
In klantcontact hebben we te maken met ‘harde’ KPI’s. Resultaten moeten behaald worden. Tijd is kostbaar en daarom schiet het coachen en trainen op de gedrag- en ontwikkelkant van mensen er nog wel eens bij in. En daarnaast: zie je wel voldoende resultaat van die effort?
Welke invloed hebben ontwikkeling, eigenaarschap en bevlogenheid op ziekteverzuim of de kwaliteit van het klantgesprek? Is het direct aan elkaar te relateren?
Anouk de Leeuw, specialist en trainer in klantgericht gedrag bij Ocaro, vertelt graag haar inzichten en deelt wat de wetenschap hierover zegt. Geert van Schaaij – teamleider KCC gemeente Dronten– vertelt over zijn (team)aanpak.
Uiteraard krijg je concrete handvatten om direct toe te passen binnen jouw team en gaan we met elkaar het gesprek aan.
09.30 - 10.00 | Inloop
10.00 - 10.15 | Opening
Kasteel ter Horst
Hoofdweg 74
7371AK Loenen