De visie op AI is een vertrekpunt
De visie van KSF op AI in klantcontact is een vertrekpunt
10 september 2024 
0 min. leestijd

De visie van KSF op AI in klantcontact is een vertrekpunt

De visie van KSF op AI in klantcontact is op 5 september 2024 gepubliceerd en tijdens de KSF Inspiratiedag 2024 toegelicht door Roel, Masselink, Ramón Delima, Joeri Hartmans, Carla Verwijmeren en Theo Hooghiemstra.

De volledige presentatie kijk je terug in de KSF Ledenomgeving>> (dit gedeelte van de ledenomgeving is voor iedereen toegankelijk).

Documentatie

Download het volledige KSF-visiedocument

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen