Klantenservice Federatie

Conversational Conference van Frankwatching

Chat, messaging, voice, AI & chatbots

Inhoud

Sta je als organisatie aan de startlijn van automatisering en digitalisering van klantcontact, of klaar voor de nieuwste toepassingen op het vlak van chat(bots), messaging, voice & AI? Zet 23 september in je agenda, want dan vindt Conversational Conference van Frankwatching plaats.

 
Tijdens deze 6e editie, die voor het tweede achtereenvolgende jaar online plaatsvindt, doe je in 1 dag inspiratie op voor een heel jaar. Je leert van organisaties die je voorgingen, zoals Vattenfall, Centraal Beheer en gemeente Goes. En ontdekt ook de nieuwste trends en ontwikkelingen, onder meer tijdens keynotes en expertsessies van Maarten Lens-FitzGerald en Susan Soleimani van de Klantenservice Federatie.

Wie je ook zeker niet mag missen? Hans van Dam, Phoebe Ohayon en Brian Manusama. Niet de minste namen in conversational en voice.  


Meer weten? https://www.frankwatching.com/conversationalconference/

Sprekers

Hans van Dam | Conversation Design Institute
Phoebe Ohayon | Whoozy Agency
Brian Manusama. | CM.com
Frank Bruininckx | OBI4wan
Etc, etc, etc.

KSF leden krijgen € 10,- korting!

Via onderstaande button krijg je de kortingslink in je mail.

23 september 2021

10.00 - 15.00 uur

klantcontact-event-locatie-1

Online

€ 69,-

KSF leden betalen € 59.-