AI ontmoet empathie in klantcontact
24 juni 2025 | 13.30 - 16.15 | Doorn
Interactief rondetafelgesprek
Kunstmatige Intelligentie (AI) heeft de afgelopen jaren een enorme vlucht genomen en steeds meer bedrijven ontdekken de waarde van AI in klantcontact. Maar er zijn ook veel vragen: hoe kunnen we AI inzetten zonder de menselijke touch te verliezen? En hoe zorgen we ervoor dat onze medewerkers AI omarmen?
Tijdens dit rondetafelgesprek van de expertgroepen HR en Technologie onderzoeken we hoe AI klantcontact slimmer én menselijker kan maken. Met inzichten van Tinne Van den Broeck, Customer Success Director bij Orion Intelligence, en Carolien de Oliveira, directeur Ocaro, krijg je een realistisch beeld van wat AI in klantcontact kan betekenen – en wat (nog) niet.
We bespreken onder andere:
Praktisch, realistisch en mensgericht
Deze sessie is bedoeld voor klantcontactprofessionals die AI op een praktische, realistische en mensgerichte manier willen inzetten. Geen hype, geen technische handleiding – wel inspirerende praktijkvoorbeelden, samenwerkingsopdrachten en ruimte voor jouw vragen.
Laat je inspireren, denk mee en ontdek hoe AI en empathie elkaar kunnen versterken in jouw klantcontactorganisatie.
Spoiler: deze sessie bevat geen buzzwords zoals ‘AI-revolutie’ of ‘de chatbot neemt je baan over’. Wél een gezonde dosis realisme én goede koffie.
13.00 - 13.30 | Inloop
13.30 - 14.40 | AI in klantcontact – toepassingen
14.40 - 15.00 | Pauze
16.15 - 16.45 | Borrel
KSF Koetshuis
Driebergsestraatweg 27
3941ZS Doorn