Polarisatie binnen klantcontact

Expertsessie HR: Polarisatie

12 dec 2025 | 10.00 - 13.15 | Loenen

  • Doelgroep: Leidinggevenden binnen klantcontact & HR-professionals 

Polarisatie; de rol van de leidinggevende

Polarisatie is een actueel onderwerp dat niet alleen in het nieuws, maar ook binnen teams voorkomt. Of het nu gaat om politieke meningen, vaccinatiekwesties, oude garde versus GenZ, of tussen afdelingen. Polarisatie heeft veel impact op de samenwerking en KPI’s. 

Samen met Petronella Pietersma duik je tijdens haar bijdrage in de kenmerken en oorzaken van polarisatie en leer je hoe je als leidinggevende hier praktisch mee om kunt gaan. Verwacht een interactieve sessie die je aan het denken zet en praktische handvatten biedt om direct toe te passen.

Gedurende het tweede gedeelte van de expertsessie krijg je een interessant programma aangeboden vanuit de HR-expertgroepleden. 

Schrijf je snel in, want net als voorgaande jaren staat er een mooie eindejaar bijeenkomst op de planning! Er zijn maximaal 30 deelnemersplekken.   


Annuleringsregeling
Je kunt je tot vrijdag 5 december 2025, 12.00 uur, kosteloos afmelden via events@klantenservicefederatie.nl. Voor afmeldingen na deze datum of als je onaangekondigd niet naar de expertsessie komt brengen wij € 35,- exclusief btw in rekening.
Natuurlijk is het mogelijk om een collega uit jouw organisatie in jouw plaats te laten deelnemen.

Programma

09.30 - 10.00 | Inloop

10.00 -12.30 | Inhoudelijk programma

12.30 - 13.15 | Recap met lunch

12 dec 2025

10.00 - 13.15

Inloop vanaf 9.30

klantcontact-event-locatie-1

Loenen

Ocaro

Hoofdweg 74

7371 AK Loenen

Kosteloos

Niet-leden mogen eenmalig een KSF-sessie bijwonen