Ledengesprek opleiden & ontwikkelen van medewerkers in klantcontact

Opleiden & ontwikkelen van medewerkers in klantcontact

Ledengesprek

Ledengesprek

Vanaf moment één wil je natuurlijk dat jouw nieuwe medewerker in klantcontact hét gezicht is van jouw bedrijf. Maar hoe zorg je daarvoor?


Je hebt een mooi on-boardingprogramma en daar hoort een goed opleidingsprogramma bij. Een aantal vragen zijn hierin van belang: Wat zijn belangrijke (basis)vaardigheden, kennis en kunde voor deze groep medewerkers?


  • Wat doe je online, en wat doe je fysiek? Is een e-learning juist handig of doet dit af aan de waarde? 
  • Hoe integreer je leren en werken zoveel mogelijk? Zijn er handige tools en wat zijn best practices? 
  • Hoe borg je het opleidingsprogramma? Welke rol heeft (kwaliteits)coaching hierin en hoe pak je dit aan?  
  • Hoe blijf je de huidige groep medewerkers ontwikkelen en uitdagen? Wat is een goede manier om hen mee te nemen in de nieuwe trends en mogelijkheden in klantcontact?

In deze sessie - georganiseerd door en bij a.s.r. - gaan we met elkaar in gesprek over het thema ‘opleiden en ontwikkelen van medewerkers met klantcontact’. De Klantenservice Federatie en a.s.r. gaan graag met andere organisaties in gesprek over het thema ‘leren’, met als doel om van elkaar te leren.  


Doel

Samen expert worden op het gebied van ontwikkeling van medewerkers met klantcontact.


Doelgroep

Klantcontactmanagers/eindverantwoordelijken/ervaringsdeskundigen


LET OP: a.s.r. is daarmee niet op zoek naar leveranciers die een oplossing bieden, zoals een opleiding, training of tool, wij willen juist in gesprek met bedrijven die zelf met dit vraagstuk bezig zijn voor de eigen organisatie. Daarom zijn we ook op zoek naar ervaringsdeskundigen op het gebied van leren en ontwikkelen. 


Speelt dit thema ook bij jullie?

En wil je hier, in een veilige en besloten omgeving, samen over nadenken en kennis delen? Meld je dan aan voor deze inspirerende sessie van, voor en door leden!


Er is ruimte voor maximaal 14 deelnemers.

Programma

14.00 - 14.30 | Inloop

14.30 - 16.30 | Ledengesprek

16.30 - 17.30 | Borrel

13 apr 2023

14:30-16:30

+ Borrel
klantcontact-event-locatie-1

Utrecht

HK a.s.r.

Archimedeslaan 10

3584 BA, Utrecht

Gratis voor leden

Niet-leden mogen eenmalig gratis deelnemen