KSF Workshop ‘Van klantcontact naar klantbediening’

‘Van klantcontact naar klantbediening’

Workshop

Inhoud

Een goede samenwerking tussen de klantenservice en afdeling marketing; een onmisbare schakel binnen iedere organisatie. In werkelijkheid blijkt dit vaak lastig; de afdelingen hebben onvoldoende kennis en inzichten in elkaars werkzaamheden waardoor gewenste resultaten uitblijven.  

 

Tijdens deze fysieke workshop gaan we (afdeling klantenservice en afdeling marketing) met elkaar op zoek naar hoe we de samenwerking kunnen optimaliseren en daardoor de klant nog beter kunnen bedienen. Aan de hand van stellingen en vragen zorgt Wim Geerdink voor inzichten bij de klantcontactmanager/directeur en de marketingmanager/directeur.  

 

Deelname aan deze workshop is enkel mogelijk als een tweetal collega’s van dezelfde organisatie. Iemand die verantwoordelijk is voor het klantcontact en iemand die verantwoordelijk is voor marketing.

Er is plek voor 10 koppels van 2 personen.

Programma

14.30 – 15.00 |  Inloop

15.00 – 16.30 | Workshop

16:30 - 17:30 | Borrel
klantcontact-event-locatie-1

Doorn

KSF Koetshuis
Driebergsestraatweg 27

Niet-leden mogen eenmalig gratis deelnemen