KSF Jaarcongres 2024
ksf-jaarcongres-2024-ai-in-de-praktijk

AI in de praktijk, whai not?

KSF Jaarcongres 2024

2

Keynote speakers

350+

Bezoekers

6

Praktijkcases

28 november | 13.30 - 17.45 | Amersfoort

AI in de praktijk. Tijdens het KSF Jaarcongres 2024 congres wordt niet alleen gekeken naar de voordelen van AI, maar ook naar de risico’s, met name bij de inzet van generatieve AI (gen AI). Je krijgt een diepgaand inzicht in de rol die AI kan spelen in klantcontactcenters. En je krijgt handvatten om deze technologie op een veilige en effectieve manier in te zetten, met focus op het ondersteunen van zowel medewerkers als klanten. 

De KSF-visie AI, "Artificial intelligence voor hoogwaardig klantcontact, whai not?", ligt ten grondslag aan het programma van het jaarcongres. Lees hier meer over de visie van KSF op AI in klantcontact

Tijdens het KSF Jaarcongres 2024 is Tom Jessen opnieuw onze dagvoorzitter. Tom is inmiddels een vertrouwd gezicht bij KSF, niet alleen door zijn rol vorig jaar, maar ook als gespreksleider van de boeiende rondetafelgesprekken. Met zijn scherpe blik, humor en de gave om elk gesprek interactief en verrassend te maken, zorgt hij ervoor dat het congres weer een inspirerende dag wordt!
Tom Jessen
Dagvoorzitter Tom Jessen

Keynotes

Nancy Rademaker

Nancy Rademaker

International Keynote Speaker & Co-Founder at Drawify and Speakers Club - Guest Speaker at London Business School

Tijdens het KSF Jaarcongres 2024 bespreekt Nancy Rademaker hoe klantgerichtheid en kunstmatige intelligentie elkaar versterken in het vormgeven van moderne bedrijfsstrategieën. Nancy laat zien hoe een focus op zowel Customer Experience (CX) als Employee Experience (EX) essentieel is voor het werven en behouden van klanten. Ze biedt een helder overzicht van AI-concepten zoals machine learning en neurale netwerken, en bespreekt de zakelijke en ethische implicaties van generatieve AI. Bedrijven die deze technologieën omarmen, kunnen hun concurrentiepositie versterken door betere, persoonlijkere klantervaringen te bieden. 


"Klant- en werknemerservaringen zijn bepalend voor zakelijk succes in een tijdperk waarin technologie en AI centraal staan." 
Job van den Berg

Job van den Berg

Co-founder ai.nl en The Automation Group | Keynote spreker | AI- en Data-expert 

Job van den Berg is een expert op het gebied van data en AI. Hij heeft zijn sporen verdiend als data-kenner voor organisaties als DPG Media, Sanoma & Kantar en technologie-adviseur. Tijdens het KSF Jaarcongres laat hij praktisch maar mét gevoel voor urgentie zien hoe bedrijven AI en data kunnen gebruiken om voor zich te laten werken en toekomstbestendig te worden.  

 "Wie toekomstbestendige bedrijven wil bouwen, zal moeten innoveren."

Break-out sessies

 
Tijdens het KSF Jaarcongres 2024 kun je deelnemen aan twee inspirerende break-outsessies, waarin praktijkervaringen en klantcases centraal staan.  Concentrix, Wengage, Content Guru, Zendesk, Calabrio en Orion Intelligence organiseren deze sessies. Leer van deze experts (en pioniers) op het gebied van AI in klantcontact. Bestel snel je ticket!

28 november 2024

13.30 - 17.45

Inloop vanaf 12.45
Borrel vanaf 17.45

(ALV voorafgaand)

klantcontact-event-locatie-1

Amersfoort

De Rijtuigenloods

Piet Mondriaanplein 61

3812 GZ Amersfoort

€349,-

Leden krijgen 1 gratis ticket en de overige tickets 50% korting.

Sponsoren KSF Jaarcongres 2024

sponsor-icoon
Wordt ook sponsor! 

Sponsoring van het KSF Jaarcongres 2024 draagt bij aan jullie naamsbekendheid. Het biedt vele netwerkmogelijkheden en kennisdeling is ook een belangrijk onderdeel van de sponsormogelijkheden. Je kunt jouw expertise namelijk delen tijdens de break-outsessies. Meer informatie over de verschillende pakketten lees je in de sponsorbrochure.

Sfeerimpressie 2023

Verslag van de dag KSF Jaarcongres 2023