KSF Jaarcongres 2021 napraatsessies

Verdiepingssessies

KSF Jaarcongres 2021

Pegamento klantcontact

Ben ik in beeld?

De pandemie heeft het gebruik van video op kantoor en thuis een enorme boost gegeven. Marktonderzoeken voorspellen een verdere toename in het gebruik. Komt de toepassing van video in de omnichannel strategie hiermee in een versnelling? Wat zijn de mogelijkheden en praktijkvoorbeelden? Welke impact heeft dit op de klantcontact medewerker en hoe zet je de eerste stappen?
Uitblinqers

Groeien en bloeien door te snoeien

Cynthia Mak (Talpa Network), winnares van de CCMA Manager of the Year Awards, vertelt hoe contactreductie, door sterk leiderschap en partnership, kan leiden tot het ontwikkelen van medewerkers en groei van je organisatie.
Verint datagedreven klantcontact

Technologie en datagedreven klantcontact

Innovatieve klanten van Verint klanten delen hun technologische en operationele verbeteringen die hen helpen in hun datagedreven strategie. Tijdens de rondetafels wordt ingegaan op de impact van geavanceerde oplossingen als Real-Time Agent Assist, Speech en Text Analytics, Cloud -en Backoffice WFM en Voice Biometrics. Leer over hun aanpak en de resultaten voor klanten en medewerkers en doe mee met de discussies!
Tracebuzz

Waarom Knab met WhatsApp stopte

Tijdens deze verdiepingssessie raken we meerdere thema's als privacy, beheer van data, eigen kanalen versus externe kanalen.


Jim Groot, Manager Servicedesk Knab, en Floris Wakka, Teamleider Service Knab, trappen de sessie af door hun visie te delen. Daarna gaan we aan de hand van stellingen met elkaar in gesprek.

Avaya klantcontact

Hoe omarm je de wereld van cloud-applicaties?

In de huidige multi-app-wereld is er behoefte aan een centrale digitale werkplek; flexibel en simpel, waarmee je kwalitatieve ervaringen voor zowel klanten als werknemers kan creëren. En waarmee je je kan onderscheiden als organisatie. Tijdens deze sessie hoor je of jouw bedrijfsmodel klaar is voor de wereld van cloud-applicaties.
24-7-selfservice

Hoe AI-gedreven selfservice zorgt voor een meer inclusieve CX

Organisaties worden steeds digitaler en daarmee ook mondialer. Daardoor bedienen ze in toenemende mate een complexer en diverser klantenbestand. Volgens onderzoek van Talkdesk gelooft 84% van de organisaties dat klanten 24/7 selfservice-opties verwachten. Met AI-gedreven selfservice-opties kunnen contactcenters klanten barrièrevrije toegang bieden tot diensten, informatie en middelen.

 

AI-technieken zoals realtime transcriptie en emotieherkenning kunnen de klantbehoeften begrijpen. En ook contextuele en gepersonaliseerde antwoorden bieden en herkennen wanneer een medewerker moet worden ingeschakeld.

 

Neem deel aan deze verdiepingssessie en ga in gesprek over:

  • Hoe contactcenters AI-powered selfservice kunnen gebruiken om op verschillende manieren met klanten te communiceren;
  • Hoe je zelfbediening op basis van AI kunt gebruiken om klanten in verschillende markten en tijdzones van dienst te zijn;
  • Hoe je een persoonlijke ervaring voor klanten kunt repliceren via AI.