KSF-expertsessie CX

Swiss Sense goed uitgerust voor waardevolle klantrelaties

Inhoud

Swiss Sense is 2 jaar geleden aan de slag gegaan met de ontwikkeling en uitrol van een nieuw CRM platform, met als visie: “Swiss Sense goed uitgerust voor waardevolle klantrelaties”. Swiss Sense wil het nieuwe CRM platform gebruiken als aanvoerder van een klantcentrischer strategie en het opbreken van de verschillende silo’s binnen de organisatie.

 Nu, in 2021, begint de exponentiële meerwaarde zichtbaar te worden en bouwt Swiss Sense nu verder op het vlak van verbinden online/offline verkoop, selfservice en logistiek. Tijdens deze sessie nemen de verschillende experts binnen Swiss Sense je mee in waar zij het verschil (gaan) maken.

Sprekers

Lotte van Lanen - Projectmanager CX

Ariënne Punt - CRM Projectmanager

Naar het aanmeldformulier:

11 november 2021

16:00 - 18:00

Inloop vanaf 15:30
klantcontact-event-locatie-1

Uden 

Hoofdkantoor

Swiss Sense 

Gratis voor leden

Niet-leden mogen eenmalig gratis deelnemen
arrow_drop_up arrow_drop_down