Inhoud
- De arbeidsmarkt is nog steeds krap en dit kan een negatieve invloed hebben op de kwaliteit van klantcontact. Een mogelijkheid is om klantcontact in het buitenland uit te besteden. Offshoren brengt vele kansen maar ook risico’s met zich mee.
- Arshad Shamsi geeft een overall beeld van de verschillende landen en mogelijkheden inclusief do’s en dont’s
- Frank Veldhuizen zoomt in op zijn ervaringen vanuit Alembo als opdrachtnemende partij in Suriname
- Tot slot deelt Jürgen Marti, Customer Care Operations Manager bij Vista, zijn ervaringen als opdrachtgevende partij over het (gedeeltelijk) uitbesteden van klantcontact naar het buitenland.
Daarom organiseert KSF een bijeenkomst waarin offshoren in het algemeen maar ook vanuit de opdrachtgever en opdrachtnemer bekeken wordt. Onder andere de volgende onderwerpen komen aan bod: hoe pak je offshoring aan en waar moet jij als potentiële opdrachtgever op letten? Welke kansen liggen er in welke landen? Maar ook: wat zijn de risico’s? Want hoe weet je of het klantcontact daar in goede handen is?
Met deze vragen gaan we aan de slag! Om een beeld te krijgen vanuit verschillende invalshoeken zijn er drie sprekers:
Het doel is om in openheid te leren van en met elkaar. En uiteraard is er gelegenheid om jouw eigen vraag of casus in te brengen.
We starten de sessie met een gezamenlijke lunch om met elkaar kennis te maken. We kijken uit naar jouw komst!
Doelgroep
Deze expertsessie is specifiek bedoeld voor leidinggevenden binnen het inhouse klantcontactcentrum.
Programma
11.45 - 12.00 | Inloop
12.00 - 12.45 | Lunch