CX Trendevent KIRC gecombineerd met Open Varen
CX Trendevent KIRC gecombineerd met Open Varen
22 mei 2019 
0 min. leestijd

CX Trendevent KIRC gecombineerd met Open Varen

Je bent als klantinteractieprofessional iedere dag druk met
je vak. Je hebt eigenlijk nauwelijks tijd voor het onderhouden van je vakkennis
of om bij te praten met vakgenoten. KIRC en Open Varen  maken het je 
nu gemakkelijk: een combinatie van inhoud en ontspanning op 20 juni in
Loosdrecht.  Het CX Trendevent van KIRC
sluit aan bij het Open Varen. Zo sla je twee vliegen in één klap!

Tiende keer Open Varen

Het Open Varen wordt dit jaar voor de 10e keer georganiseerd. Onder het motto “Meedoen – Netwerken – Aanwaaien” kun je genieten van een ontspannende boottocht over de Loosdrechtse plassen en/of een hapje en een drankje tijdens de barbecue in de avond.

CX Trendevent

Het CX Trendevent is in de ochtend én in de middag. Je kunt kiezen tussen ‘s ochtends kennis opsnuiven en ‘s middags varen of ‘s middags kennis halen en aansluitend borrelen en barbecueën.

Sprekers

Tijdens dit event kun je luisteren naar sprekers van o.a. a.s.r., Kruidvat, Kees Smit Tuinmeubelen, PvKO, KIRC en KSF en meedoen aan het nieuwe trendonderzoek. Meld je direct aan op de website van het CX Trendevent!

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen