Klantenservice Federatie
lidmaatschap

Sluit je aan als leveranciers- of ZZP-lid, laat zien dat je mee wilt bouwen aan de klantcontactsector van vandaag en morgen én profiteer van alle voordelen van het lidmaatschap:

  • Word zichtbaarder via bijvoorbeeld de ledengids of sponsoring
  • Leer van benchmarkgegevens (KSF Trendmonitor) en peilingen.
  • Deel je expertise via showcases of onze kennisbank.
  • Vergroot je netwerk
  • Bezoek exclusieve events
  • Help organisaties om hun KCC naar een hoger niveau te tillen
  • Praat en beslis mee over brancheregelgeving (bijvoorbeeld via de Reclamecode Commissie)
  • Draag bij aan een beter imago van de branche
Worktobee klantcontact
Worktobee

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat dit onderstreept hoe serieus Worktobee het werken in klantcontact neemt. Door actief bij te dragen binnen de taskforce Arbeidsmarkt van de KSF willen we de toestroom van kandidaten binnen de branche stimuleren. Dit doen we door het werk beter uit te leggen, de praktische puzzel te maken en de kandidaat beter voor te bereiden op de (door)start in onze leuke branche.

Ocaro sponsor
Ocaro

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat wij het waardevol vinden om expertise en ervaringen te kunnen delen. Zo maken we samen klantcontacten professioneler. Daarnaast vinden we het leuk om vakgenoten en andere organisaties te leren kennen!

Nextview consulting klantenservice verbeteren

Nextview Consulting

Wij zijn aangesloten bij de KSF omdat het een geweldig platform biedt voor onze Customer Experience consultants om de uitdagingen in de klantcontact wereld te leren kennen en ook bij te kunnen dragen aan de verdere ontwikkeling van die sector vanuit onze ervaringen.

Klantenservice Avaya
Avaya

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat wij graag contact houden met en feedback krijgen van mensen in de sector, zodat we onze produkten en diensten kunnen verbeteren en afstemmen op de vraag in de markt.

Direct voordeel

  • Een toegangskaart voor zowel het KSF Jaarcongres (t.w.v. €349,) als het KSF HR-congres (t.w.v. €149,-)
  • 50% korting op extra congreskaarten
  • Onbeperkt toegang tot waardevolle expertsessies (t.w.v. €149,- per sessie)
  • Het interactieve KSF Trendmonitor Benchmarkdashboard voor slechts €1.750,- per jaar (niet-leden betalen jaarlijks €5.450,-)
  • Een ISO 18295 e-learning (t.w.v. €495,-)
  • Een ISO 18295 begeleidingstraject (t.w.v. €2.395,-)
  • Toegang tot de volledige KSF Ledenomgeving (kennisbank & online community)
  • Korting op KSF-studiereizen
  • Korting op de KSF-branchecertificering
  • 30% korting op een inhouse training van keurmerk SVI
  • Kortingen op branche-events van derden

Investeer in

  • Het aantrekkelijker maken van het imago van de sector
  • Jullie naamsbekendheid
  • Invloed op wet- en regelgeving
  • Het bevorderen van verantwoord marktgedrag
  • Groot netwerk KCC managers
  • Toegang tot dashboardrapportages van de KSF Trendmonitor (tegen vergoeding)
  • Speciale sessies voor de C-levelleden om te netwerken.
  • Een signaal dat jullie organisatie staat voor topkwaliteit in de branche

Sluit je aan, word nu lid!

Contributie wordt vastgesteld op basis van de omvang van je organisatie. 

Al vanaf €105,83 per maand voor leveranciers en €45,83 per maand voor zzp'ers.

Info

Nog een vraag?

Bel of stuur een mail naar Roel Masselink 

+31 6 52 454 979 / roel.masselink@klantenservicefederatie.nl