Lidmaatschap Klantenservice Federatie
lidmaatschap

Sluit je aan als facilitair-lid, laat zien dat je mee wilt bouwen aan de klantcontactsector van vandaag en morgen én profiteer van alle voordelen van het lidmaatschap:

  • Doe kennis op bij exclusieve events en sessies 
  • Leer van benchmarkgegevens (KSF Trendmonitor) en onderzoek  
  • Bewijs de kwaliteit van je KCC en werk aan de ISO-18295 certificering 
  • Geef jullie naamsbekendheid een boost door sponsoring, ledengids of door content te delen
  • Bouw je netwerk uit via de KSF Ledenomgeving 
  • Praat en beslis mee over brancheregelgeving (bijvoorbeeld via de Reclamecode Commissie)
  • Draag bij aan een beter imago van de branche en denk mee over (de Code) Verantwoord Marktgedrag
  • Beslis mee over de CAO Facilitair (KSF-lidmaatschap geeft toegang tot met een WFC-lidmaatschap)
contact4you klantenservice uitbesteden
Contact4You

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat we op zoek waren naar verbinding binnen het klantenservice netwerk, verdieping van onze kennis op het gebied van klantinteractie en om de ISO 18295 te halen, waarmee we de kwaliteit van ons KCC kunnen aantonen. 

Cygnific 

Cygnific is aangesloten bij de KSF om de kwaliteit van onze service te helpen waarborgen. Dit gebeurd vooral door middel van kennisuitwisseling. Daarnaast beschermt de KSF onze positie als klantenservice verlener in de maatschappij en de politiek.

Salesupply
Salesupply

Salesupply vindt het erg belangrijk om bovenop de laatste trends te zitten, om deze ook daadwerkelijk te analyseren en eventueel te implementeren. Zodoende proberen wij constant onze klanten de perfecte klantbeleving aan te bieden. De Klantenservice Federatie speelt hierin een belangrijke rol, door middel van de diverse events en expertsessies zijn wij op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen.

Conduent klantcontact verbeteren
Conduent
De KSF blijft zich onverminderd hard maken en inzetten voor het klantenservice-vakgebied en de positie ervan in de markt. De klantenservice sector is er een die continue in beweging blijft met innovaties, digitalisering en nieuwe regelgeving. De KSF speelt daarin een belangrijke rol, brengt leveranciers en afnemers bij elkaar en besteedt ook veel aandacht aan de medewerkers die de klantenservice tot leven brengen.

Direct voordeel

  • Een toegangskaart voor zowel het KSF Jaarcongres (t.w.v. €349,) als het KSF HR-congres (t.w.v. €149,-)
  • 50% korting op extra congreskaarten
  • Onbeperkt toegang tot waardevolle expertsessies (t.w.v. €149,- per sessie)
  • Het interactieve KSF Trendmonitor Benchmarkdashboard voor slechts €650,- per jaar + eenmalig €250,- (niet-leden betalen jaarlijks €4.950,-)
  • Een ISO 18295 e-learning (t.w.v. €495,-)
  • Een ISO 18295 begeleidingstraject (t.w.v. €2.395,-)
  • Toegang tot de volledige KSF Ledenomgeving (kennisbank & online community)
  • Korting op KSF-studiereizen
  • Korting op de KSF-branchecertificering
  • 30% korting op een inhouse training van keurmerk SVI
  • Kortingen op branche-events van derden

Investeer in

  • Invloed op de CAO
  • Het aantrekkelijker maken van het imago van de sector
  • Invloed op wet- en regelgeving
  • Het bevorderen van verantwoord marktgedrag
  • Groot netwerk KCC managers
  • Een C-level netwerk
  • Een signaal dat jullie organisatie staat voor topkwaliteit in de branche
  • Jullie naamsbekendheid

Sluit je aan, word nu lid!

Contributie wordt vastgesteld op basis van de omvang van je klantcontactcenter. 

Al vanaf €105,83 per maand

Info

Nog een vraag?

Bel of stuur een mail naar Roel Masselink 

+31 6 52 454 979 / roel.masselink@klantenservicefederatie.nl