Ook lid worden van Klantenservice Federatie
lidmaatschap

Sluit je aan als inhouse-lid, laat zien dat je mee wilt bouwen aan de klantcontactsector van vandaag en morgen én profiteer van alle voordelen van het lidmaatschap:

  • Doe kennis op bij exclusieve events en sessies 
  • Leer van benchmarkgegevens en onderzoek  
  • Bouw je professionele netwerk uit 
  • Sluit je aan bij inspirerende expertgroepen  
  • Krijg ondersteuning bij het positioneren van je KCC 
  • Werk aan het verbeteren van je KCC en behaal de ISO-18295 certificering 
  • Praat en beslis mee over brancheregelgeving (bijvoorbeeld via de Reclamecode Commissie)
  • Benchmark jouw klantcontactorganisatie met de KSF Trendmonitor
  • Draag bij aan een beter imago van de branche en denk mee over (de Code) Verantwoord Marktgedrag
Klantenservice Fleurop
Fleurop

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat we dagelijks bezig zijn met klantcontact en het belangrijk vinden om up-to-date te blijven. We delen ervaringen, kennis en vernieuwingen. Daarnaast is het prettig contact te hebben met andere organisaties en zo van elkaar te leren. Fijn dat de KSF dit voor ons ondersteunt en de klantenservice op de kaart zet.

Klantenservice Ennatuurlijk
Ennatuurlijk

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat we graag willen dat onze medewerkers voldoen aan standaarden die horen bij een kwalitatief goede medewerker klantenservice of coach. We zijn ook trots dit te kunnen laten zien in de vorm van branchecertificaten. Ook helpen we graag andere organisaties om hetzelfde te bereiken.

klantenservice ikea
IKEA

Wij zijn aangesloten bij de KSF om ervaringen te delen, maar ook om samen met vakgenoten te kijken naar uitdagingen die ontstaan in de snel veranderende omnichannel wereld. Kennis en informatie delen met branchegenoten helpt hierbij.

Klantenservice Pathe
Pathé
Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat wij als bedrijf een inhouse contactcenter hebben om onze bezoekers zo goed mogelijk te kunnen helpen. Via de KSF kunnen we kennis vergaren en uitwisselen om onze service elke dag een beetje beter te maken.

Direct voordeel

  • Een toegangskaart voor zowel het KSF Jaarcongres (t.w.v. €349,) als het KSF HR-congres (t.w.v. €149,-)
  • 50% korting op extra congreskaarten
  • Onbeperkt toegang tot waardevolle expertsessies (t.w.v. €149,- per sessie)
  • Het interactieve KSF Trendmonitor Benchmarkdashboard voor slechts €650,- per jaar + eenmalig €250,- (niet-leden betalen jaarlijks €4.950,-)
  • Een ISO 18295 e-learning (t.w.v. €495,-)
  • Een ISO 18295 begeleidingstraject (t.w.v. €2.395,-)
  • Toegang tot de volledige KSF Ledenomgeving (kennisbank & online community)
  • Korting op KSF-studiereizen
  • Korting op de KSF-branchecertificering
  • 30% korting op een inhouse training van keurmerk SVI
  • Kortingen op branche-events van derden

Investeer in

  • Het aantrekkelijker maken van het imago van de sector
  • Het bevorderen van verantwoord marktgedrag
  • Kennis en netwerk voor iedereen die betrokken is bij jullie KCC
  • Op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen en regelgeving
  • Invloed op wet- en regelgeving
  • Een C-level netwerk
  • Een boost voor de zichtbaarheid van jullie KCC binnen de organisatie
  • Een signaal dat jullie organisatie staat voor topkwaliteit in de branche

Sluit je aan, word nu lid!

Contributie wordt vastgesteld op basis van de omvang van je klantcontactcenter. Al vanaf €105,83 per maand.
Info

Nog een vraag?

Bel of stuur een mail naar Roel Masselink 

+31 6 52 454 979 / roel.masselink@klantenservicefederatie.nl