Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat we dagelijks bezig zijn met klantcontact en het belangrijk vinden om up-to-date te blijven. We delen ervaringen, kennis en vernieuwingen. Daarnaast is het prettig contact te hebben met andere organisaties en zo van elkaar te leren. Fijn dat de KSF dit voor ons ondersteunt en de klantenservice op de kaart zet.
Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat we graag willen dat onze medewerkers voldoen aan standaarden die horen bij een kwalitatief goede medewerker klantenservice of coach. We zijn ook trots dit te kunnen laten zien in de vorm van branchecertificaten. Ook helpen we graag andere organisaties om hetzelfde te bereiken.
Wij zijn aangesloten bij de KSF om ervaringen te delen, maar ook om samen met vakgenoten te kijken naar uitdagingen die ontstaan in de snel veranderende omnichannel wereld. Kennis en informatie delen met branchegenoten helpt hierbij.
Investeer in
Bel of stuur een mail naar Roel Masselink
+31 6 52 454 979 / roel.masselink@klantenservicefederatie.nl